اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

فیس لیفت X33 مدیران خودرو در راه بازار + مشخصات کامل

شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد چهارمین نسل از اولین شاسی بلند چینی بازار ایران که حال قدمتی ۱۰ ساله دارد را با نام X33S به زودی روانه بازار کند.

خودرو ام وی ام ایکس 33 از سال 1389 وارد بازار ایران شد و به سرعت توانست در دل مشتریان خودروهای کراس اوور جا باز کند. از سوی دیگر شرکت سازنده با ارزیابی‌های مداوم از نیاز بازار و خواسته‌های مشتری، 2 بار ظاهر این خودرو را تغییر داد، به این شکل که تاکنون در مجموع 3 نسخه از این خودرو راهی بازار شده است. حال مدیران خودرو تصمیم دارد چهارمین نسخه (فیس لیفت محصول) را راهی بازار کند تا بتواند ادامه دهنده راه موفق کلیه مدلهای ایکس 33 در بازار ایران باشد.

اما تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید MVM X33S چیست؟

 

نمای ظاهری

نمای ظاهری این خودرو تغییرات ملموسی داشته است. در جلوپنجره آن از سبک جدید طراحی محصولات ام وی ام که مشابه خودروی X55 است بهره گرفته شده و همچنین سپر جلو و چراغ دیلایت به لحاظ طراحی عوض شده که سازگار و هماهنگ با جلوپنجره جدید بوده و جهره یک شاسی بلند مستحکم و مدرن را به این خودرو داده است. همچنین، شکل رینگ های آلومینیومی 17 اینچی تغییر یافته که حالتی مدرن تر و شیک تر به نمای این خودرو داده است.

 

نمای داخلی

نمای داخلی این خودرو نیز تغییراتی ظاهری داشته است. پوشش صندلی ها و رودری‌ها به رنگ تیره در آمده که ظاهری شکیل تر به آن بخشیده و دریچه ‌های تهویه نیز به رنگ تیره درامده که با پوشش داخل خودرو متناسب است. همچنین شاهد استفاده از فرمان جدید برقی در این خودرو خواهیم بود.

 

بخش فنی

مهم ترین تغییر فنی این خودرو نصب یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک است که در عمل شتاب و هماهنگی بیشتری ارائه می دهد. این گیربکس یک رانندگی راحت تر و لدت بخش تر برای این خودرو به ارمغان می آورد.

 

ایمنی خودرو

نسخه جدید MVM X33 به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) تجهیز شده که قطعا امنیت بالاتری را در رانندگی پدید می آورد. فرمان برقی نیز سهولت و امنیت بالایی را در رانندگی ایجاد می‌کند.

 

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد این خودرو را به زودی رونمایی کرده و شرایط فروش و قیمت آن را اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *