ام وی ام ایکس55 MVM X55

ام وی ام MVM 315
MVM X55

خودرو ام وی ام ایکس 55 MVM X55 محصول شرکت مدیران خودرو در ایران محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت، شرایط فروش، مشخصات فنی، گارانتی و آپشن ها این مطلب را بخوانید.

معرفی ام وی ام MVM X55

با نگاه به ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است. همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود. اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان امضای طراح و رگه‌هایی از اصالت مجصولات این برند را در آن مشاهده کرد. درواقع هنگام روشن شدن چراغ‌ها، شمایلی از حرف C نمایان می‌شود که یادآور حرف اول چری به مخاطبان است.

علاوه بر موارد فنی مذکور، فضای جا دار داخلی و مجهز بودن خودرو به آپشنهای رفاهی کارا این خودرو را به یک انتخاب منطقی برای خانواده ها تبدیل کرده است.  استفاده از تکنولوژی کمپانی های بزرگ و معتبری همچون بوش آلمان و والئو و غیره علاوه بر ارتقاع کیفی محصول سبب اعتبار برند کمپانی تولید کننده گردیده و رضایت مصرف کننده نهایی را موجب می شود.
ویژگی های اصلی

دوربین 360 درجه

دوربین 360 درجه MVM X55

▪ استفاده از چهار دوربین با وضوح بالا ▪تصویر پانوراما

امکانات رفاهی

سانروف MVM X55

▪صندلی های جلو برقی▪سانروف برقی دو حالته ▪کروز کنترل ▪کنسول عقب ▪گرم کن صندلی های جلو▪استارت بدون کلید ▪آینه های بغل تاشو برقی ▪مجهز به کروز کنترل

فرمان برقی

فرمان برقی MVM X55

▪ رانندگی راحت تر و لذت بخش تر ▪دکمه های کنترل صوتی روی فرمان

طراحی داخلی زیبا

طراحی داخلی MVM X55

▪ جلو داشبورد مدرن یا نمایش نشانگرها▪طراحی داخلی چرم تیره

مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند MVM X55

▪ دارای مچ بند هوشمند (روشن کردن خودرو، قفل کردن درب ها، بالا پایین کردن شیشه ها، باز کردن درب صندوق عقب) ▪قابلیت اتصال به تلفن همراه ▪ابزارهای سلامتی (گام شمار، ضربان قلب و…)

سیستم چند رسانه ای

▪ نمایشگر 9 اینچی لمسی با مسیریابی ▪ اتصال موبایل از طریق بلوتوث و Mobile Mirror Link

طراحی آیرودینامیک

طراحی بیرونی MVM X55

▪ زبان طراحی جدید شرکت چری ▪ رینگ آلومینیومی 17 اینچی ▪بدنه دو رنگ

تجهیزات ایمنی

ایمنی MVM X55

▪ مجهز به سیستم های کمک پایداری (ESP, TCS, HHC, HDC) ▪ مجهز به کیسه های هوای جلو و جانبی ▪سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)▪سیستم اتوهلد (Autohold) و ترمز پارک برقی (EPB)

موتور و گیربکس پیشرفته

موتور MVM X55

▪ موتور 150cc توربو با 147 اسب بخار قدرت▪ طراحی شرکت AVL اتریش ▪گیربکس 6 سرعته دو کلاچه اتوماتیک

مشخصات فنی
موتور 4  سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1500 سی سی
حداکثر قدرت 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
جعبه دنده DCT شش سرعته دو کلاچه اتوماتیک
شتاب 0 تا 100
حداکثر سرعت
وزن 1360 کیلوگرم
مصرف سوخت لیتر در هر صد کیلومتر
تجهیزات و امکانات دوربین 360 درجه، گرم کن صندلی، سیستم مسیریابی GPS، صفحه نمایش 9 اینچی، سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)، قابلیت رانندگی ECO & Sport، سانروف برقی، کروز کنترل، مچ بند هوشمند
گالری تصاویر
مقالات

▪