اخبار ایران خودرواخبار خودروایران خودرو

خودرو وارداتی ایران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد + عکس

شرکت ایران خودرو در مراسمی خودروی وارداتی خود به نام  شاین مکس(shine max) را در دو نسخه بنزینی و هیبریدی معرفی و رونمایی کرد.
کامران خسروانی مدیرعامل ایساکو کیش، در مراسم معرفی و رونمایی خودرو شاین مکس که با حضور گزینشی برخی از خبرنگاران برگزار شد با بیان اینکه ماموريت واردات خودروهاي ايران خودرو به ايساكو كيش محول شده است خاطر نشان کرد: خودرو shinemax از شرکت دانگ فنگ چین انتخاب شده است و دو کلاس هیبریدی و بنزینی عرضه می شود.
سدان وارداتی ایران خودرو در نسخه بنزینی به موتور ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز است که این موتور  توان تولید قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد.
در نسخه هیبرید نیز یک موتور  ۱.۵ لیتر توربو  شارژ با خروجی های ۱۶۳ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر در کنار موتور برقی با خروجی های ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر قوای محرکه را تشکیل می دهند. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو می رسد و نهایت قدرت ترکیبی در محدوده ۳۴۰ اسب بخار خواهد بود.
 به گفته مدیرعامل ایساکوکیش در سدان وارداتی ایران خودرو امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیق پذیر، کلاستر دیجیتال، سیستم رانندگی بین خطوط، پدل شیفتر، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامیک، ترمز اضطراری، رادار خطی و نقطه کور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک و… دیده می شود.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو

 دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو

مدیرعامل  ایران خودرو: خودرو شاین مکس در پاییز سال جاری  وارد بازار می شود

در این مراسم علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در مورد زمان عرضه محصول وارداتی این شرکت گفت: در پاییز امسال خودرو شاین مکس در هر دو نوع بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه می شود و ایران خودرو تصمیم دارد که بعد از واردات شاین مکس، تولید shinemax هیبریدی را در کشور آغاز کند.
عظیمی همچنین از برنامه گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید خودروهای برقی در کشور خبر داد و گفت: تا کمتر از دو سال دیگر شاهد تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی از سوی ایران خودرو خواهیم بود.
هنوز در مورد قیمت این خودرو اطلاع رسانی نشده است اما دانگ فنگ از مجموعه محصولات برند فنگشن(آئولوس) یک سدان با نام Xuan Max را دارد که در بازار چین از 14800 تا حدود 20 هزار دلار قیمت گذاری می شود و گویا این همان محصولی است که ایران خودرو نسخه بنزینی آن را به عنوان محصول وارداتی عرضه می کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4797 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1475 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2770 میلیمتر است. وزن خالص این محصول 1486 کیلوگرم محاسبه شده است.

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام ،این‌ تولیدی که قرار هست انجام بشه اول اینکه چرا درکیش،دوم چرا کارشون شفاف ومشخص نیست ،سوم این نوع تولید دردی ازمردم‌دوا نمیکنه ،چهارم مردم ایران متاسفانه قربانی افراد سود جو می‌شوند ومافیایی درست کردن برای خودشون ،مردم همچنان با عرابه های ایران‌خودرو و سایپا باید قربانی شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *