مقالات مدیران خودرو

تفاوت دو مدل اسپرت اکسلنت و اکسلنت اسپرت ام وی ام MVM 315 چیست؟

در این مطلب تفاوت های مدل های مختلف MVM 315 از جمله مدل New315 و Sport Excellent و Excellent Sport شرکت مدیران خودرو شرح داده شده است.

شرکت مدیران خودرو از سال 1391 اقدام به واردات و مونتاژ خودرو 315 نمود که نسل اول آن از سال 1391 الی 1393 به بازار عرضه گردید. پس از آن نسل دوم با نام NEW 315 با دو رده امکانات رفاهی Sport Excellent و Excellent sport  به بازار عرضه گردید که تشابه زیاد بین نامگذاری این دو رده در نگاه اول برای خریداران گمراه کننده به نظر میرسد. اما به راستی تفاوت این دو مدل در چیست ؟

مدل Sport Excellent رده فول آپشن خودرو 315 می باشد که علاوه بر تمامی آپشنها و امکانات مشترک در رده بندی های دو خودرو 315 ، اسپرت اکسلنت به موارد زیر نیز مجهز می باشد:

  • باربند
  • چراغ خوشامدگویی (welcoming light)
  • سیستم صوتی Vifa

Vifa یک شرکت دانمارکی و بسیار خوشنام در زمینه تولید اسپیکر و سیستمهای صوتی پرمیوم است.

ویفا mvm 315

 

اما با گذر زمان به تدریج شرکت مدیران خودرو به تولید مدل Excellent sport روی آورد که فاقد چراغ خوشامدگویی و سیستم صوتی ویفا بود اما مجهز به باربند گردید.

در حال حاضر مدیران خودرو در آستانه رونمایی و تحویل 315 پلاس (315 Plus) می باشد که دارای امکانات بیشتر و به روزتری همانند گیربکس اتوماتیکAT، فرمان برقی ، سانروف ، ESP و نمای جلوی متفاوت از نسل دوم است، از تفاوت رده های آپشنی 315 پلاس اطلاعی در دسترس نیست اما احتمال عرضه آن با یک رده آپشن بسیار محتمل است.

 

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش شرکت مدیران خودرو اینجا کلیک کنید.

این مطلب را هم بخوانید: خودروهای جدید بازار ایران

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر من فیش ساب عقب مدل ام وی ام ۳۱۵رو میخوام اسم ساب vifaهستش از کجا میتونم بخرم وقیمت چند هستش.

  2. در حال حاضر مدیران خودرو به دلیل گران‌فروشی توان فروش خودروهای بنجل چینی را ندارد و رو به تبلیغات در سایت های زرد آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *