خودروهای جدید بازار ایران

در این صفحه آخرین اخبار و اطلاعات از محصولات جدید شرکت های ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور که در سال 1399 وارد بازار خواهند شد درج خواهد شد.

محصولات جدید ایران خودرو

شرکت ایران خودرو وعده رونمایی از 8 محصول جدید و ورود به بازار در آینده نزدیک را داده است که تعدادی از انها نسخه فیس لیفت یا بهینه شده یا مدل اتوماتیک نسخه های موجود هستند. در این بین، مدل های صندوق دار K132، کراس اوورK 125 و هاچ بک K121 جدیدترین خودروهای ایران خودرو خواهند بود. همچنین شاهد نسخه های فیس لیفت و جدیدتری از رانا، سمند و دنا خواهیم بود.

خودرو کافه

محصولات جدید سایپا

شرکت سایپا که در سال 97 و در نمایشگاه خودرو شیراز محصول جدید ملی خود به نام رهام را معرفی کرد. این خودرو که سپس به شاهین تغییر نام داد قرار است در تیر ماه 99 به بازار عرضه شود.

این شرکت همچنین اوایل اسفندماه سال گذشته در جلسه هیأت دولت از دو محصول جدید دیگر خود در دو مدل سدان و کراس اوور رونمایی کرد که هنوز اسم و اطلاعات خاصی از آنها در دست نیست، اما طبق آنچه مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند، خودرو جدید سایپا با اتکا به مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی SP100 طراحی شده‌ و قرار است در سال‌ ۹۹ به تولید رسیده و وارد بازار شود.

خودرو کافه

محصولات جدید مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو نیز قرار است در سال 99 از دو یا سه مدل خودروی جدید که همگی در واقع نسخه فیس لیفت مدل های فعلی این شرکت هستند رونمایی کند. مدل های MVM 315، MVM X33S و Tiggo5 از جمله این محصولات هستند.

خودرو کافه

محصولات جدید کرمان موتور

شرکت کرمان موتور نیز امسال قرار است با برند جک خط تولید خود را سرپا نگه دارد. جک S7، جک S4 و پیکاپ T8 گزینه‌های روی میز این شرکت هستند که زمان عرضه آن‌ها فعلا مشخص نیست.

محصولات جدید خودروسازان بم

شرکت خودروسازان بم که زیرمجموعه شرکت کرمان موتور است نیز امسال قرار است با برند لیفان برای محصول X70 همکاری کرده و پای این برند چینی را دوباره به ایران باز کند.