اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

در پی حادثه خودرو ایکس55 پرو، شرکت مدیران خودرو فراخوان صادر کرد

هفته گذشته بود که واژگونی خودرو ایکس55 پرو مدیران خودرو در یکی از جاده های کشور به خبر اصلی و سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد. پس از بیانیه اولیه شرکت مدیران خودرو و تلاش برای کوچک نمایی حادثه، حال این شرکت تصمیم گرفته برای ایجاد آرامش در میان خریداران مدل ایکس ۵۵ پرو، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد.

هرچند به گفته مدیران خودرو، تعداد کمی از خودروهای تولیدی نیاز به بررسی اکسل عقب دارند، اما این شرکت درصدد است برای رفع دغدغه و شبهات پیش آمده و همچنین ایجاد حس آرامش برای خریداران این محصول، تمامی خودروهای ایکس ۵۵ پرو را مورد بررسی قرار دهد.

مطابق این فراخوان که مدت زمان اجرای آن۲۰ روز از تاریخ ۱۸ اردیبهشت الی ۶ خرداد ماه سال جاری خواهد بود، مالکان خودرو X55 Pro‌ می توانند از ساعت 8 صبح الی 20 به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو مراجعه نمایند.

طبق این فرخوان تمامی نمایندگان ام وی ام و فونیکس مشمول طرح خواهند بود. این طرح بطور رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای نباید از مشتریان دریافت شود.

لازم است تمامی خودروهای مشمول طرح در همان روز پذیرش بررسی و در صورت عدم وجود مشکل ایمنی نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *