اخبار خودروسایپاشرایط فروش

پیش فروش مجدد محصولات سایپا از روز یکشنبه 5 مردادماه

شرکت سایپا در نظر دارد مرحله جدید پیش فروش محصولات خود را روز یکشنبه 5 مرداد ماه 99 برای خودروهای کوییک معمولی و کوییک R (دو رنگ) و وانت پراید معمولی 151 و وانت آپشنال 151 برگزار نماید.

به گفته مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، در دو هفته پایانی تیرماه 99 دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد و حال مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواه شد.

مسئولان شرکت سایپا اذعان دارند با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه، بیش از 120 هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهد داد.

علی رغم طرح این موضوع از شوی شرکت سایپا به نظر می رسد عرضه محصولات از سوی دو خودروساز بزرگ کشور به هیچ عنوان در حدی نیست که نیاز و تقاضای بازار را پاسخ دهد و بتواند تاثیری بر قیمت ها داشته باشد. به نظر می رسد در این شرایط تغییرات نرخ ارز بیشترین تاثیرگذاری را بر تمامی بازارها، از جمله بازار خودرو داشته و تا زمانی که دلار بالا می رود باید افزایش قیمت خودر را نیز انتظار داشت.

همچنین امروز شنبه 4 مردادماه نیز قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود. در طرح پیش فروش برای مشارکت در تولید 120 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 12 هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

همچنین لازم به ذکر است که شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش‌ها و فروش‌های فوق العاده قبلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *