اخبار خودرو

هفت خودروی جدید وارد سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شدند

طی روزهای پایانی هفته گذشته، هفت خودروی جدید در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی بارگذاری شدند. انتظار داریم که طی هفته جاری، فروش این محصولات آغاز شود. خودروهای جدید بارگذاری‌شده در سامانه، خودروهای مونتاژی هستند. در ادامه نگاهی به این هفت خودرو خواهیم داشت:

محصولات جدید مدیران‌خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی

فونیکس FX: کراس‌اوور اسپرت مدیران خودرو که با نام اصلی اومودا 5 در سایر بازارها عرضه شده است. این خودرو یک کراس‌اوور کوپه با پیشرانه‌ای قدرتمند و شتاب راضی‌کننده است که می‌تواند برای جوانان جذاب باشد. فونیکس FX هم‌اکنون در تیپ پرمیوم با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود.

تیگو 7 پرو پرمیوم: تیگو 7 پرو پرمیوم، نسخه جدید این خودرو است که جایگزین تیگو 7 پرو اکسلنت شده. این نسخه به آپشن‌های بیشتری مجهز است و از نظر ظاهری نیز با نسخه قبلی تفاوت‌هایی دارد. بااین‌حال، همچنان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ را زیر کاپوت این خودرو خواهیم دید.

تیگو 8 پرو e‌ پلاس: این کراس‌اوور نسخه پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو است که با وجود شتاب خارق‌العاده‌اش، چندان موردتوجه مشتریان ایرانی قرار نگرفته. درحقیقت به‌دلیل نبود زیرساخت ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی، مشتریان ترجیح می‌دهند نسخه دو دیفرانسیل این خودرو، یعنی تیگو 8 پرومکس را خریداری کنند که اکنون در سامانه یکپارچه ارائه نشده است.

محصولات گروه کرمان خودرو (کرمان موتور – خودروسازان بم)

کی‌ام‌سی X5: کی‌ام‌سی X5 نسخه جدید جک S5‌ به شمار می‌آید که سال گذشته معرفی شد. این خودرو از نظر طراحی خارجی و داخلی تغییرات بسیاری را نسبت به جک S5‌ فیس‌لیفت تجربه کرده است. بااین‌حال مشخصات فنی آن در مقایسه با جک S5‌ فیس‌لیفت چندان تفاوت ندارد.

جک J4: جک J4 درحال‌حاضر ارزان‌ترین محصول مونتاژی بازار ایران است. این خودرو یک سدان اقتصادی است که رقیبی برای تارا اتوماتیک و شاهین اتوماتیک محسوب می‌شود. کرمان‌موتور سدان داخلی ایگل را نیز براساس این خودرو توسعه داده است.

BAC X3 Pro: بک X3 پرو یک هاچ‌بک کراس است که توسط خودروسازان بم به بازار ایران عرضه می‌شود. BAC X3 Pro درواقع محصولی از جیلی است و با خودروهایی همچون ام‌وی‌ام X22 پرو، ام‌وی‌ام X33 کراس و جک S3‌ رقابت می‌کند. بزرگ‌ترین مزیت این خودرو، در اختیار داشتن پیشرانه تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *