اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

مدل جدید MVM 315 با نام ام وی ام 315 پلاس در راه بازار خودرو ایران

شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا نسخه فیس لیفت MVM 315 را به بازار عرضه کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول جدید و مشخصه های متفاوت آن، زمان عرضه و قیمت احتمالی آن بپردازیم.

بر اساس اطلاعات موجود، نسخه جدید ام وی ام 315 به زودی وارد بازار ایران خواهد شد ولی با توجه به شرایط حال حاضر کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا ممکن است رونمایی از این محصول با تاخیر انجام شود. این خودرو به لحاظ موتور و پلتفرم تغییر خاصی نداشته است. به طور کلی تغییرات صورت گرفته در این محصول را می توان در سه دسته زیر معرفی کرد:

طراحی ظاهری

نسخه جدید MVM 315 در نمای جلو و عقب با تغییرات و بروزرسانی هایی همراه خواهد بود. همانطور که تصویر زیر نشان می دهد بیشترین تغییر به نمای جلوی خودرو، جایی که چراغ ها و سپر وجود دارد مربوط می شود و شاهد یک جلوپنجره جدید با ظاهری به روزتر برای این خودرو هستیم.

ام وی ام 315 پلاس جدید

نما و سپر عقب این خودرو نیز با تغییراتی همراه بوده است که در تصویر زیر قابل مشاهده است.

ام وی ام 315 پلاس طراحی

 

نمای داخلی

MVM 315 از پلتفرم مشترکی با MVM X22 بهره می برد و حال داشبورد استفاده شده در ام وی ام 315 پلاس نیز درست مشابه خودرو MVM X22 شده است که حس و حال جوانی بیشتری در این خودرو ایجاد می کند. بر روی این داشبورد سیستم تهویه مانند نمونه قبلی در نظر گرفته شده و سامانه مکانیکی در آن دیده می شود. سیستم صوتی نیز تغییری نکرده است.

 

گیربکس اتوماتیک

شرکت مدیران خودرو ام وی ام 315 پلاس را با جعبه دنده اتوماتیک به بازار عرضه خواهد کرد و در واقع این بزرگترین تغییر این خودرو نسبت به نسخه قبلی می باشد. در واقع این خودروبیش از پیش مشابه خودرو MVM X22 اتوماتیک خواهد شد.

 

قیمت MVM 315 Plus

در مورد قیمت قطعی ام وی ام 315 پلاس در حال حاضر به سختی می توان اظهار نظر کرد ولی با توجه به قیمت مدل فعلی این خودرو که در حال حاضر (اسفندماه 1398) 150 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و با در نظر گرفتن موارد ارتقا یافته، به خصوص در رابطه با گیربکس اتوماتیک این خودرو و این که رونمایی این محصول در سال 1399 اتفاق خواهد افتاد و در آن زمان قیمت های فعلی همه خودروها نیز رشد خواهند کرد، قیمت حدود 190 میلیون یا کمی بیشتر برای این خودرو دور از ذهن نخواهد بود، به ویژه آن که خودرو MVM X22 اتوماتیک در حال حاضر 213 میلیون می باشد و با توجه به مشابهت بیشتر این خودروها در نسخه جدید، تفاوت قیمتی آنها نیز کمتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *