اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

ماجرای تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو چیست؟

در این مطلب به شرح وقایع اخیر در رابطه با ثبت نام و تحویل خودرو توسط شرکت مدیران خودرو در رابطه با ماشین های برند ام وی ام و چری می پردازیم.

اگر در سال های گذشته مشتری مدیران خودرو بوده باشید می دانید که این شرکت یک حسن خوب داشته و به یک چیز معروف است: تحویل فوری خودرو! حداقل در طول 15 سال فعالیت گذشته این شرکت چنین بوده است. اما اخیرا چه شده است؟ چرا مشتریان زیادی در انتظار محصول مانده اند؟ مشکل کجاست؟

 

مشکلات صنعت خودرو در سال های اخیر

چند سالی است واردات خودرو ممنوع شده و تحریم ها نیز بسیاری از شرکت های خودروسازی خارجی را از ایران فراری داده است. تا آنجاکه حالا تعداد شرکت های خودروسازی که خودروی تولیدی یا مونتاژی خود را به دست مصرف کنندگان ایرانی می رسانند از تعداد انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کند. اما همین شرکت ها، از جمله دو غول خودروسازی کشور نیز در دو سال اخیر در تحویل خودرو به مشتریان خود عاجز بوده اند.

کمتر کسی است که درگیر داستان پیش فروش های یکی دو ساله ایران خودرو و سایپا، ثبت نام های محدود و عرضه قطره چکانی خودرو توسط آنها به بازار نشده باشد یا چیزی نشنیده باشد. حتی مشتریان مدل های خاصی از خودروها را داریم که ماههاست (بخوانید سالهاست) که منتظر تحویل خودرو خود هستند و از بدقولی این شرکت ها جان به لب شده اند.

اما در این بین تنها یک شرکت بود که با فراز و نشیب های جزئی، همچنان بر طبل فروش فوری خودرو می کوبید و پیش می رفت. در سال های 97 و 98 شرکت مدیران خودرو با تکیه بر حمایت و همکاری شریک چینی خود (شرکت چری) همچنان بخشی از بازار خودرو کشور را داغ نگه داشت و علی رغم افزایش قیمت های شدید ناشی از بالا رفتن نرخ ارز، برای مشتریانی که به دنبال خرید فوری ماشین صفر بودند یک راه چاره باقی گذاشته بود.

ماجرای تحویل های مدیران خودرو در سال 99

سال 99 مصادف شد با شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان و ماندن مردم در خانه. بسیاری از کسب و کارها، از جمله خودروسازها در سراسر جهان برای مدتی تعطیل شدند، فروش خودرو افت وحشتناکی کرد و شرکت های خودرویی متحمل خسارات سنگین.

اما داستان کرونا در ایران کمی با سایر نقاط دنیا متفاوت بود. در ایران هم مردم در خانه ماندند، اما تقاضا برای خرید خودرو کاهش پیدا نکرد، چون به دلیل تحریم ها عرضه خودرو آنقدر کم شده که کرونا هم قادر نبود عرضه و تقاضا را به هم نزدیک کند. از طرف دیگر عرضه ناچیز خودرو در دو سال گذشته چنان شکافی میان قیمت کارخانه و بازار آزاد ایجاد کرده که حالا همه متقاضی خرید خودرو هستند و می خواهند سهمی از این بازار پر سود داشته باشند.

با همه این شرایط شرکت مدیران خودرو اواخر سال 98 همچنان به ثبت نام های 45 روزه و 2 ماهه خود و عرضه خودرو ادامه داد و سال 99 را نیز با تبلیغات وسیع برای فروش فوری محصولات خود حتی با شرایط اقساطی آغاز کرد. به نظر می رسید این شرکت همچنان قادر است بی تفاوت تر نسبت به سایرین به راه خود ادامه دهد.

ولی اکنون به نظر می رسد این شرکت هم درگیر مشکلاتی در زمینه عمل به تعهدات خود شده است که ناشی از عوامل متعددی می باشد. تحقیقات صورت گرفته توسط ما (از جمله استعلام از شرکت مرکزی و نمایندگی ها و مشتریان متعدد) نشان می دهد 3 عامل زیر در تاخیرهای اخیر شرکت مدیران خودرو دخیل می باشد:

1. ثبت نام از طریق شرکت های لیزینگ

سال ها قبل شرکت مدیران خودرو خود نسبت به ارائه تسهیلات به مشتریان در قالب فروش اقساطی خودروها اقدام میکرد. مشتریان نیز با سریعترین زمان و کمترین دشواری نسبت به ثبت نام خودرو اقدام می کردند. اما از زمانی که مدیران خودرو پرداخت تسهیلات را به شرکت های لیزینگ متعددی (نظیر لیزینگ کارآفرین، صادرات، کشاورزی و …) واگذار کرد فرایند ثبت نام و تایید مدارک و پرونده مشتریان بسیار طولانی تر شد.

طبیعی است شرکت های لیزینگ برای ارائه وام به مشتریان مدیران خودرو الزامات سختگیرانه تری داشته و مدارک و ضمانت های بیشتری طلب کنند. افزایش شدید قیمت ها باعث شده مبلغ ماهانه اقساط خرید خودروها دیگر مانند سال های گذشته یک یا دو میلیون تومان نباشد و در مواردی مشتریان مجبور باشند برای خرید خودرو دلخواه خود تا ماهی 8 میلیون تومان نیز اقساط ماهانه بپردازند.

پس مشتریان باید به شرکت های لیزینگ ثابت کنند امکان بازپرداخت تسهیلات را دارند و این موضوع برای برخی از مشتریان کار سختی است که باعث می شود هفته ها برای تایید پرونده خود به نمایندگی ها بیایند و بروند.

 

2. مشکلات اسناد و مدارک و مجوزهای ترخیص

در ماه های اخیر برخی از مشتریان ثبت نام کرده مدیران خودرو با این مشکل مواجه شده اند که پرونده آنها تایید شده، مبلغ پیش پرداخت را واریز کرده اند و موعد تحویل خودرو هم گذشته است ولی خودرویی تحویل نگرفته اند. حتی در مواردی مشتریانی وجود دارند که بدون دریافت خودرو سر رسید اقساط آنها نیز رسیده و باید اقساط خودرو تحویل نگرفته خود را نیز پرداخت کنند.

آنچه این مشتریان در توجیه این وضعیت از نمایندگی ها می شنوند این است که خودرو آنها که تخصیص هم یافته است هنوز مجوز حمل از کارخانه ندارد. تحقیقات ما نشان می دهد خودروهای شرکت مدیران خودرو برای ترخیص از منطقه ویژه اقتصادی بم نیاز به اسناد و مدارک گمرکی دارد که بنا به دلایلی با مشکل مواجه شده و صدور مجوز ترخیص را دشوار کرده است.

البته پیگیری ها نشان می دهد برای برخی از مدل ها نظیر خودروهای چری آریزو 5 و آریزو 6 و چری تیگو 5 و ام وی ام X33 این مشکلات رفع شده و مشتریان در حال دریافت خودرو خود هستند.

اما در خصوص مدل های دیگر مثل ام وی ام X22 و چری تیگو 7 این مشکل همچنان وجود داشته و مشتریان را منتظر نگاه داشته است.

با تمام این اوصاف از آنجاکه خودرو برای این مشتریان در کارخانه موجود است و تخصیص هم خورده است مشکل جدی وجود ندارد و علی القاعده این افراد ظرف هفته های آتی خودرو خود را دریافت خواهند کرد.

 

3. مشکلات حمل و نقل بین المللی و تحریم ها

اما مشکلی که برای تعدادی از مشتریان بیش از سایرین نگران کننده به نظر می رسد این است که برای دسته ای که خودرو به آنها تخصیص پیدا نکرده پیامکی از سوی شرکت مدیران خودرو با مضمون زیر ارسال شده است:

در این اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو دلیل تاخیر در تحویل خودروهای این دسته از مشتریان را تحریم ها اعلام کرده و با ذکر مصداق فورس ماژور تلاش دارد مسئولیت این مشکل را از خود سلب کند. این در حالی است که تحریم کشتیرانی ایران موضوع جدیدی نیست که به تازگی اتفاق افتاده باشد و حداقل تا جایی که اطلاع عمومی داریم اتفاق جدیدی در این اواخر رخ نداده است.

با این وجود دور از ذهن نیست که مشکلاتی در این زمینه وجود داشته و شاید مشتریان جدید با در نظر گرفتن سابقه خوب مدیران خودرو در زمینه تحویل خودرو طی سالیان گذشته بتوانند مدتی صبر و مدارا کنند شاید این مشکل حتی زودتر از سه ماه اعلام شده از سوی این شرکت حل شده و آنها به خودرو خود برسند.

 

اگر شما هم از مشتریان مدیران خودرو هستید نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

‫109 دیدگاه ها

    1. بهتر هست از طریق نمایندگی که ثبت نام کردید استعلام کنید این موضوع رو. بعید است موضوعی که مطرح کردید. احتمالا فقط در توجیه دلیل تاخیر این موضوع ذکر شده.

      1. سلام خسته نباشید، واسه من، فاکتورشده، بیمه شده پلاک خورده، 2هفتست، ولی هنوز میگن بارگیری نشده، فقط گزینه تحویل نشدش قرمزه، تکلیف چیه

        1. سلام ما من هم همه گزینه زده به جز تحویل خودرو الان ۳۰روزه زنگ زدم مدیران خودرو میگه تحویل پیمانکار جهت بارگیری

          1. سلام آیا کسی تحویل گرفته لطفاً راهنمایی کنید منم تازه ثبت نام کردم اگه اینگونه باشه ک چ اشتباه ی کردم

          2. سلام من گزینه قرارداد و تکمیل وجه م سبزه بقیه قرمزه هنوز

          3. بر پدرشون لعنت.
            پنج ماهه هشتصد میلیون پول نقد رو دادم مدیران خودرو الان که بهم خودرو بدن. خدا به خاک سیاه بنشونه.
            گول نخورید تو رو خدا. قرار بوده یک ماهه به من ماشین بدن.

        2. من الان دقیقا تو همین مرحله شما هستم. بالاخره ماشینتون رو تحویل گرفتید؟ اگه اوکی، چقدر از مدت قرمز بودن تحویل خودرو گذشت که تحویل گرفتید؟

        3. سلام داداش دقیقا چندوقت زمان برد تا همه اینا سبز شد غیر از تحویل خودرو من ۱/۱۰ تکمیل وجه شدم هنوزم هیچی برام سبز نشده چقد طول میکشه که همش سبز بشه رفتم نمایندگی گفتن ۴/۱۰ تاریخ تحویل خودرو شماس حالا که تاریخ دادن دیگه فکر نکنم بتونن عقب بندازن چون دیکه اونوقته که با زبون خودشون رفتار کنم مگه مردم مسخره شدن کلی با پول مردم کار میکنن تازه طلبکارم میشن

      2. همه شون دروغگو هستند. پول مردم رو میگیرن و با تاخیر پنج ماه و شش ماه ماشین تحویل میدم.
        پنج ماهه ۷۶۱ میلیون نقد دادم، هنوز از خودرو خبری نیست.
        نمایندگی ۷۷۷ گفت یک ماهه ماشین رو تحویل میدیم پنج ماه گذشت و خبری نیست. هر روز هم یک بهانه جدید

    2. مدیران خودرو یه بدهکار دغل بازه که فقط پول از مردم میگیره بعد نه اصلا جوابی بهت میده ، نه نمایندگی درستی داره ، من یک پارچه نوشتم از برج چهار ، یک اذر تکمیل وجه کردم ، چندروز بعد خود شرکت شروع به فروش ازاد ۴۵ روزه کرد با قیمت کارخانه ، ماشین مارو نداد که پنج ماه تو نوبت بودیم الان داره واسه مشتریای خودش رو میده، ماهم دستمون جایی بند نیست ، نمایندگی که من ثبت نام کردم ۷۷۷ سعادت اباد دزده که خیلی بیخوده

  1. هيچكدوم ازينا نيست، دارن اذيت ميكنن معطل ميكنن كه منه مسترى خسته بشم برم انصراف بدم، هر انصرافى كلى سود براى شركت داره.

    1. خستگی و ناامیدی شما قابل درک هست. شاید هم انصراف شما برای خودروسازها بد نباشه. ولی این موضوع خیلی بعید و دور از ذهن هست که شرکتی وجهه خودش رو خراب کنه و مشکلات برای خودش ایجاد کنه فقط برای این که چند نفر کنسل کنند

      1. وجهه برای شرکتهای بین المللی مهمه. نه تو ایران که شرکتهای خدماتی فکر میکنن دارن برای مشتری شق القمر انجام میدن. چون ما مشتریها اونا رو به اون باور رسوندیم که بهشون محتاجیم. وگرنه یک شرکت خدماتی، تولیدی و …. برای حفظ حیاتش اولین نیازش مشتریه

      2. امروز ۴دی ۱۴۱۰ و همچنان تاخیر مدیران خودرو پابرجاست.
        کارزار شکایت از مدیران خودرو به قوه قضاییه و وزارت صمت بابت عدم تحویل به موقع و بی احترامیهای نمایندگی ها :
        https://www.karzar.net/63748

    2. سلام. مدیران خودرو یه کلاشی است که فقط به فکر پر کردن حساب بانکی خودش است. تو عمرم اشتباه به این بزرگی انجام نداده بودم. چهار ماهه پول را واریز کردم. مدارک ماشین یک ماهه آمده ولی از ماشین خبری نیست. به جز کلاه برداری هیچ خبری نیست. نمایندگی هم جواب سربالا میدهد. فقط تنها راه باقی‌مانده به آتش کشیدن نمایندگی است.

  2. با سلام، یه زمانی مدیران خودرو التماس می کرد به مردم که پیش پرداخت ها را هر قدر میتونین و اقساط ماشین ها را هر طور خودتان میخواهید و میتوانید مشخص کنین حالا این شرکت دیگه تحویل نمیگیره مردم را. میگی بهره پول پیش پرداخت طبق قرارداد را میخوام ناراحت میشن میگی هزینه تاخیر در تحویل خودرو ناراحت میشن برای مدارک هم انگار میخوای استخدام ناسا بشی تا دلت بخواد باید هزینه کنی و از همه چی کپی برابر اصل و از همه جا استعلام بیاری و ماهها بری تو صف و آخرش هم بگن فورس ماژور مشکل پیش آمده و سه ماه دیگه شاید خودرو تحویل بشه علی برکت ا…

  3. سلام ، جالب اينجاست كه طبق أصول تجارت تحويل خودرو يعني استفاده از تسهيلات ، أما مديران خودرو تحويل نداده اقساط و سود تسهيلات ميگيره و اگه به موقع پرداخت نكني جريمه تسهيلات دريافت نكرده را أخذ ميكنه !!!! و با جسارت تمام اپراتورها در جواب اشاره ميكنند به وظيفه خود بابت دريافت اقساط و اشاره به ماده ١٠ قانون مدني !!!! در حاليكههمان ماده اشاره داره كه قرارداد نميتونه نفي كننده قوانين باشه و طبق قانون اقساط و سود بعد استفاده از وام هستش !!!! ولي باز هم به روش غلط خود اصرار و همه ايراني ها را گاگول فرض ميكنن … اميدوارم مسولين جلوي سواستفاده ليزينگ ها را بگيرن تا مثل ساير أمور كلاه برداري نكنن

  4. این که خوبه من حدود 8 میلیون اضافه پرداخت کردم حالا مدیران خودرو باید پول برگردونه میگه باید صبر کنی ماشین و تحویلت دادیم 2 هفته بعد مبلغ و برمیگردونیم .من فروردین ثبت نام کردم 3 خرداد تکمیل وجه کردم 8 میلیونم طبق فیش مدیران خودرو بابت بیمه پرداخت کردم که باید برگردونه چون لیزینگم عوض شده. حالا هم که اس ام اس اومده تحریم ظالمانه و از این حرفها .2 تا قسط هم تا الان دادم.
    خوب دلار تو اول خرداد 18000 تومن بود یعنی من 444 دلار میتونستم بخرم الان دلار 23000 تومنه الان 347 دلار میتونم بخرم یعنی ضرر 100 دلاری .نمایندگی که اصلا براش مهم نیست یعنی من ماشین و تحویل بگیرم حتما به مراجع ذی صلاح شکایت میکنم .تا زمانی که میبایستی پول بریزیم و تشکیل پرونده بدیم ساعت 10 شب هم با من تماس میگرفتم از طریق واتس آپ ولی همین که ثبت نام تموم شد جواب تلفن رو هم نمیدن و با گستاخی جواب میدن .
    واقعا برای مدیران خودرو با این نمایندگی هاش متاسفم من قبلا از خدمات برخورد و احترامی که به مشتری میزاشتن خیلی راضی بودم و تبلیغ مدیران خودرو رو پیش دوست و آشنا میکردم ولی حالا هرکی بخواد سمت این شرکت بره تمام سعی خودم و میکنم که منصرفش کنم

    1. دقیقا درست فرمودین حتما شکایت کنید موارد فورس ماژور توی قانون تعریف شده من با یه وکیل صحبت کردم گفت اگر هم روز دیر تحویل دادن بگو سود نمیخوام خسارت میخوام تا من نشونشون بدم

      1. سلام،بنده اسفند ۱۴۰۰ ثبت نام کردم،کاری به تحویل دادنش ندارم چون واسم مهم نیس..
        توی قرارداد بنده نوشتن اگر ۳۰ روزه تحویل داده نشد نمایندگی موظف روزی ۵۰ هزارتومن خسارت بده،و اینکه سودش هم فکرکنم ۱۲ درصده..
        درسته؟؟؟

    2. دقيقا موافقم، همشون يه آشغالين… من نمايندگي ناصري بيرجند ثبت نام كردم، عين چي پشيمونم، يه مشت عوضيه دروغگو كه فقط مثل طبل تو خالي زر مفت ميزنن و هيچ خاصيتي ندارن… اگه سر تحريما نبود ماشيناي مزخرفشون رو كسي نگاه هم نميكرد چه برسه به اين همه پول دادن براش

      1. منم پیش همین ناصری ثبت نام کردم .شما چ تاریخی ثبت نام کردین ؟ی جواب درست حسابی هم نداره بده .همش شماره صدای مشتری رو میده میگه خودتون پیگیری کنین .تاسف برا همه مسئولین ک هیچ ارزشی برا مردم قائل نیستن .وهیچکی جوابگو نیست

    3. سلام
      بنده طرح جایگزینی ماشینم رو دادم و الان دو ماه بلا تکلیف منتظر مشکل مدیران با وفا هستم من هم چون قبلا از مدیران شرایتی خرید کرده بودم فکر کردم مثل قدیم خوش قول هستن
      اما الان منتظر یه جواب درست و حسابی هستم که هیچ کس هم نمیده نزدیک به هشتصد میلیون دو ماه تو حسابشون هست کسی هم نیست جوابگو باشه نمایندگی مدیران میگه به ما ربطی نداره باید بری مدیران خودرو خدا وکیلی حرفم نمیاد من یکی اشتباه کردم اینو میگم واسه کسانی که میخوان خرید کنن

  5. باسلام
    ماشین یسیت و هفت مرداد بیمه شده اما از تحویل خبری نیست
    قسط بدم سودش بدم بیمه بشه اما تحویل …؟؟مسولین نگاه کنین
    تف به این وضعیت آدم….

  6. درود….. شش ماه پیش مادیران خودرو ثبت نام کردم هنوز بعد گذشت شش ماعه ماشین تحویل نگرفتم روزانه صد هزار تومان کرایه میدم تا به محل کا بروم خدا لعنت کنه دست اندرکاران این بخش را که با زندگی مردم بازی میکنند من ماشین تحویل نگرفتم از اون طرف دارم قسط میدم واقعا زندگیم رو نابود کردنند خدا نابود کنه زندکی این اجانب را

  7. سلام همانطور که اطلاع دارید جناب حسین شریعت جهت تحویل ندادن خودروهای مردم که پول ان را پیش پیش گرفته هدفی دارد جهت گرفتن امتیاز تاز بانک مرکزی به همین جهت فشار به دولت اورده که در صورت اعمال نشدن درخواست ایشان خط تولید را متوقف میکند و 4000 پرسنل ان بیکار می شوند . ایشان دست جلو گفته که پس نیوفته . فقط جهت حفظ شرایط مالی و خانوادگی که بیشتر خانواده ایشان هم در خارج به سر می برند دنبال بهانه است که پولی را به جیب بزنه و بره خارج از کشور فقط موندم که نماظرین و مسیولین نظارتی چرا نگاه میکنند و کاری انجام نمیدن یک سال هست پول مردم رو گرفته و خودرو تحویل نداده به نظر شما کشتی تو اب گیر کرده یا دیگه کاری نمیشه کرد برده مثل بقیه که خوردن جواگو هم نبودن

    1. خیر نبینید ان شاالله ۳ ماهه کامله ثبت نام و تکمیل وجه کردم فقط گزینه قرار داد و تکمیل وجه سبز ه بقیه تیک قرمزه من چکار کنم تمام زندگیم همین پولی بود که ریختم برای این کلاه بردارهای لعنتی

  8. خلاصه در چند کلام در شرکت مدیران خودرو پول مردم را به دلار تبدیل کردن تحویل چینی ها دادن حالا موندن سر چاه چه کنم …..مردم همه دار و ندار خود را جهت شرکت پرداخت کردن که 60 روزه ماشین تحویل بگیرن هنوز بعد گذشت هفت ماه نه ماشین تحویل میدن نه جواب مردم رو میدن چه باید کرد از این همه بی لیاقتی از او طرف هم مردم نادان و بی کس ….. کسی نیست به داد مردم برسه

  9. سلام
    خواهشا دیگه سه ماه که گفتین رو بیشتر نکنید
    من یکی حوصله ندارم
    با اینکه یه حقوقدانم ولی دنبال شکایت نیستم
    چون قانون یعنی چرت و پرت
    خودم بلدم با اون جاکشی که این بلا رو سرم آورد چیکار کنم
    نهایتش از اعدام که بالاتر نیست
    حداقل یه وزارتخونه فاسد رو انفجار میکنم
    شاید راه واسه دیگران باز بشه

    1. سلام عرض ادب به همه ی ایرانیان عزیز.دوستان یه انسان خوب بایدانسان بودنشوثابت کنه آخه بابی اعتباری کسی چیزی واسه هیچ کس پناه نمیشه مانمیتونیم زودقضاوت کنیم که چراماشین نیومدگفتن یه ماه الان شده سه ماه لابدمشکلی پیش اومده هیچ کس دوست نداره کسی رواذیت کنه والله اگرم کسی اذیت کنه هیچ چیزی واسش پناه نمیشه عرض بنده اینه خواهش میکنم زودقضاوت نکنید.خدابزرگه تاخدانگه هم برگ ازدرخت نمیوفته.

    1. دوست گرامی پیام توهین امیز شما رو منتشر می کنیم چون به رسالت این سایت ایمان داریم. در مطلب حاضر دلایل تاخیر در تحویل خودروهای این شرکت با رعایت بی طرفی و بنابر اطلاعات موثق توضیح داده شده است. شما می توانید با مطالب ذکر شده مخالف باشید ولی حق توهین برای کسی وجود ندارد.

      1. سلام منم همین طور حدود شش ماه است که بی وسیله هستم و مجبورا باید روزی 100 هزار تومن کرایه بدم برم محل کارم و بیام بماند که تمام مسائل زندگیم به خاطر این مدیران خودروی لعنتی به هم ریخته بزرگترین اشتباه زندگیم این بود که از مدیران خودرو ماشین خریدم .
        می تونستن همان اول کار که برای ثبت نام میریم با صداقت جواب بدن و نگن که 45 روز کاری بگن سه ماه لیزینگ یک ماه ثبت نام و سه ماه هم تحویل خودرو طول میکشه تا آدم بر مبنای اون برنامه بریزه با دروغ و کلک از مردم پول نگیرن و زندگی های مردم و خراب نکنن

  10. سلام من هم از افرادی هستم که از مدیران خودرو خرید کرده ام و پیامک تحریم کشتی رانی را دریافت نموده ام با این حال چه کار میتوان کرد در این شرایط سخت وبینهایت درهم مملکت پس باید صبر کرد وامیدوار بود انشاالله که مشکل حل بشه ،چاره چیه؟

    1. چاره شکایته. اینکه بیای توو سایتا بچرخی فایده نداره. من شکایت کردم الان هم پرونده در جریانه. مردم ما فقط حرف میزنن بخاطر همین آقایون هر بلایی بخوان سرمون میارن.

  11. سلام
    خداوکیلی ملتی بدبخت تر از ما ایرانیها وجود نداره
    40 سالمه . همه دارو ندارمو گذاشتم تا مثلا یه ماشین شاسی بخرم
    از طرفی به خاطر تحریما همه چی شده ده برابرو حتی بیشتر
    حالا هم که چند ماه هست مثلا تیگو 7 ثبت نام کردم این مشکل پیش اومده
    تازه امروز مرحله صدور فاکتور هم ک چند ماه سبز بود قرمز شد
    کسی هم که نیست یه جواب درست بده و تعداد زیادی مشتری را از نگرانی و استرس در بیاره
    بخدا کلافه شدمه دیگه

  12. من 22 خردادماه ایکس 22 ثبتنام کردم اما متاسفانه تحویل ندادن، شماره شاسی خورده اما خبری نیست….!!!!

  13. خلاصه ماشین روبه ما تحویل میدن یا نه خدا کنه که بشه چونکه من ماشینمو فروختم که ثبت نام کنم الان ماشین قبلی من حداقل ۲۵۰میلیون تومان گرون تر شده واگر ندن دیگه نمی تونم همون رو بخرم

    1. وقتی که خودمون سکوت میکنیم اینجور ظالم ها هم با خیال راحت به ما ظلم میکنن….۳ ماهه ۲۷۰ میلیون پولم خوابیده، هنوز ماشین رو بهم تحویل ندادن….!

  14. منم 23 خرداد ثبت نام کردم و همین پیامک واسم اومده و چند روز پیش تماس گرفتن و تشکر کردن واسه صبر و شکیبایی
    یکی نیست به اینا بگه که ما صبر نداریم، بابا بی دین ها زمستون شد دیگه، هوا سرد شده، بدون وسیله نمیشه سر کرد.
    تو برف و بارون آخه میشه؟
    به فکر تحویل باشین نه توجیه کم کاری هاتون
    اگه مشکل دارین از اول ثبت نام نکنین
    نه اینکه پول میگیرین
    قسط میگیرین
    ماشینو نمیدین یه عذر خواهی میکنین
    ممنون از شما جهت انتشار این مشکل

  15. یعنی اینقدر حق ما نادیده گرفته میشه که کسی حاضر نیست یه پیگیری کنه؟
    این مسولان الان دارن چیکا دد میکنن دقیقا؟
    امیدوارم حق من و امثال من بشه سرطان تو وجود زن و بچه هاشون
    حتما باید بیایم جلو شرکت بنزین بریزیم رو خودمون تا رسانه ای بشه؟
    الهی ریشه این نظام دزد ک فاسدر را بخشکان

  16. سلام شما که به رسالت سایتتون ایمان دارید سه ماه فرجه هم گذشت حالا چه بهونه ایی وجود داره لطفا پیگیر وپاسخگو باشید ممنون

  17. سلام
    بزرگوار این خشم نشآت گرفته از سواستفاده از مشتری است و حق دارند. بنده خودرویی رو از همین مدیران خودرو در اسفندماه پیش خرید اینترنتی کردم دقیقا 28 اسفند و 50 میلیون پرداخت شد و برای الباقی امکان پرداخت بواسطه نقص فنی سایت مقدور نبود.رفت توی تعطیلات و چند روز پس از ساعات طولانی دو تا سه ساعته در صف مکالمه ماندن کارشناس گفت 16 فروردین نمایندگیها باز میشه و شما باقی مانده رو پرداخت میکنی و مشکلی نیست. اما زهی خیال باطل 16 فروردین اعلام کردند خریدتون ناقص بوده و نمیشه دیگه و فقط راهتون درخواست عودت وجه هست!
    سرتون رو دردنیارم وجه من بعد از پیگیریهای فراوان با درخواست رشوه از جانب نمایندگی پس از سه ماه پرداخت شد بدون یک قران سود و اونم در قالب کارتی تحت عنوان mvm کارت . این یعنی نهایت سواستفاده از مشتری اگر اشتباه میکنم شما بفرمایید به این چی میگن؟

  18. من در بیست فروردین ایکس 22ثبت نام کردم و 14 خرداد تکمیل وجه کردم الان میگن تحویل فرودین 1400به بعد تحویل میدن.در حالکه تحویل دو ماهه بوده،احسنت به این واگذاری

  19. سلام
    اگر حلال و حروم رعایت میکردند این مشکلات پیش نمی امد مشکل اینجاست که دین و ایمانی نمونده وبه حروم خوری عادت کردند

  20. مواظب باشید مثل من فریب نخورید. در زمان تحویل کاملا ناصادق و بد قول هستند. اصلا اعتماد نکنید.

  21. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما گذاشتید، بنده از طریق نمایندگی پی گیری کردم سود تاخیر حتما قابل گرفتن هست فقط باید مطالبه کنید برید نمایندگی و ازشون بخواید طبق قرارداد بابت تاخیر حق شما رو بدن

  22. شاید تصور بشه مشکل تحویل خودرو فقط مربوط به سال 99 بوده ولی اینطور نیست . من مهر ماه 1400 ثبت نام کردم نمایندگی سعادت آباد (نمایندگی خلیلی، پورسعید) الان 30 روز گذشته موعد پرداخت قسط رسیده خودرو تحویل ندادن . الانم میگن اگر قسط رو ندی جریمه میگیرن

  23. با عرض سلام و احترام،،،واقعا مردم ناامیدانه به مدیران خودرو، خصوصا شرکت خودران وفا التماس می کنند یا پولشون را تحویل پس بدهند یا خودرو خریداری شده را ،،،مسئولان بیت محترم رهبری،،به داد این مردم بی پناه برسید،مدیران خودرو، خصوصا شرکت خودران وفا با تمسخر پاسخ ملت را می دهند تمنا دارم کمک کنید،لطفا

    1. میگن خودران وفا برای سپاه پاسداران هست اخه دادمون رو باید به کی بگیم این میندازه واسه خودران وفا خودران وفا میندازه واسه مدیران خودرو دزد سر گردنه مگه چجوری مال مردم رو میگرفته ماشینو از زیر پامون کشیدن بیرون جلو خود من ماشینم رو با سی چهل میلیون فایده فروختن الان میگن چه خبرت هست با این روزگار این کشور تو چه انتظاراتی داری بورو و تماس هم نگیر هر زمان درست شد خودمون تماس میگیریم اگر کسی از این حرفها چیزی میفهمه منم حالی کنه اخه زلم و ستم تا کجا بابا ماشینمونو بدید پولمونو بدید ماشین نخواستیم چرا نمیتونیم دادمونو به جایی برسونیم این چه مملکتی هست چرا هر کسی که عشقش میکشه میاد هر کاری که دلش میخواد میکنه و کسی هم نمیتونه بگه بالا چشمش ابرو

  24. سلام فرمایش شما درسته لیزینگ پارسیان خیلی اذیت میکنه ولی لیزینگ خودران وفا خیلی منطقی عمل میکنه

  25. سلام من هفته اول مهر ماه ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و وجه رو پرداخت کردم با وعده تحویل پانزده روزه. الان نزدیک دو ماه میشه که از ماشین خبری نیست؟ واقعا این مشکل کی حل میشه. علاف و بی پاسخ موندیم. و خیلی ها مثل من مشکل دارن.

  26. با سلام مدت یکماه ونیم است ثبت نام X33 مدیران خودرو رو انجام دادم ولی میگن مجوز گمرک بم تمام شده و دنبال گرفتن مجوز هستیم .من ماشینم رو فروختم به امید اینکه زود ماشین بخرم خودم رو توقرض و قسط سنگین گذاشتم متاسفانه بازم گیر افتادم دارم قسط میدم ولی ماشین نیست .آخه کجای دنیا غیر از ایران قسط میدید درحالی که نه وام رو بهت دادن نه ماشین
    متاسفم برای خودم

  27. سیفالهی
    حرفهای سایتتون برای 2سال قبل است من 3ماه ایکس 33 ثبت نام کردم همان روز اول وجه ومدارک تکمیل و تحویل شد ولی هنوز ازخودرو خبری نیست قبل از ثبت نام انچنان تبلیغ میکنند ومردم را فریب می دهند که مشتری باور می کند ظرف 15یا 30 روز کاری خودرو را تحویل میگیرد. مشتری جدید به هوش باش فریب نخوری هم ضرر مادی می کنی هم با روانت باز می کنند .

  28. خودرو تیگو 5- IE رو مهر ماه 1400 ثبت نام کردم با طرح 50% با شماره قرار داد 1420902 مبلغ 376 میلیون پیش پرداخت دادم تحویل 1 ماهه

    الان دو ماه گذشته قسط اولش رو هم پرداخت کردم بهم گفتن گمرک مشکل خورده .
    لطفا ثبت نام نکنید خودرو رو تحویل نمیدن در واقع مدیران خودرو برای تامین بودجه جاری شرکت اقدام به فروش خودرو هایی میکنه که امکان تحویل نداره
    براساس قرار داد مبلغی که بابت تاخیر میده مثل یه وام بسیار کم سود برای مدیران خودرو تموم میشه.
    نمونه کلاه برداری با سبک مدرن. دستت به هیچ جا هم بند نیست طبق قرار داد بعد تاخیر ماهی 12% خسارت تاخیر میدن
    رسما از جیب من وام گرفتن 12%

    1. لعنت به هرچی خودروسازه، چه داخلی ها چه مونتاژکارا. هیچکه هم نیست جلوی اینارو بگیره. بخدا در همه کشورها التماس میکنند برای فروش خودرو، درایران ماهها جلوتر باید پول بدی و اقساط بدی به خودرویی که هنوز ندیدژ

  29. من دوماه پیش x33 ثبت نام کردم .بعد از کلی امروز فردا که داره بارگیری میشه شاسی خورده تا چند روز دیگه میاد .
    امروز که رفتم میگم چرا ماشین منا نمیدی من قسط اول را دادم قسط دوم هم ۷ روز دیگست.زنگ زدند ۱۱۰ گفتن یه نفر اومده مانع کسب شده ما ازش شکایت داریم .
    ۱۱۰ هم که اومد مسئول اونجا گفت اگه ماشینت را میخای برو شکایت کن
    من هم از تو شکایت میکنم که اومدی مانع کسب من شدی .واقعا جای متاسف هست که تا حقت را میخای تازه طلبکار آدم میشند تازه میگفت اگه ناراحتی انصراف بده یک ماه دیگه پولت را پس میدیم. تو این سرما روزی ۳۰۰ هزار تومان پول تاکسی میدم.

  30. با سلام
    بنده ام وی ام ۳۱۵ پلاس ثبت نام کردم
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ پیش پرداخت واریز کردم
    شماره شاسی خورده
    مجوز فروش تخصیص شده
    تاریخ تحویل ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ آماده تحویل ثبت شده
    ولی تا امروز تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ هنوز خودرو تحویل ندادن
    خواهشمندم از مدیران خودرو جهت پیگیری به عمل آید

  31. بنده x33s در برج 8 خرید و قسط شروع شد قرار شد یکماهه تحویل داده بشه که تاریخ تحویل با تعطیلات 16 هم آذر بقول خودشان میشه الان بابت ماشینیکه ندارم دو تا قسط دادم خیلی بد قول هستن اخه خودتون اگه جای ما باشین بابت ماشینیکه دستتون نرسیده قسط میدید چرا سود تاخیر میخوان بما بدن اگه راست میگن قسط تاخیر ما رو تقبل کنن من دیگه پشیمون شدم بمحض اینکه ماشین دستم برسه میفروشم و دیگه سراغ مدیران خودور نمیرم و به کسی هم پیشنهاد نمیکنم اگه شما مشکل مجوز دارید مردم چه گناهی کردن بخدا شرم آوره فقط میتونم بگم متاسفم براتون

  32. سلام اخه این چه روشی از جلب اعتباره چرا مردمو نسبت به نظام بدبین میکنید انگار یه جریان معاند داره عامدا اجازه عملی شدن تعهدشونو نمیده تا مردم بدبین بشن ومقابل نظام بایستند مردم هم صبرشون حدی داره اخه مگه کلاهبرداری شاخ و دم داره یا مردمو به خیابون کشوندن واشوب درست کردن تو جامعه جز این روشهاست این قضیه تعمدی است و هدف چیزه دیگست حالا چه دستی تو کاره الله اعلم بترسید از خدا نکنید با اعصاب و جان و مال مردم بازی هزینه داره واستون نکنید . به تعهدتون عمل کنید نزارین خشم مردم گریبانگیرتون بشه به ولله به نفع هیچکس نیست این خیمه شب بازیاتونو بزارید کنار و خجالت بکشید مردم گرفتارن وارد بازیهای کثیفه سیاسی خودتون نکنید .

  33. سلام.اول زنگ زدم سؤال کردم روی تاریخ تحویلتان برای آریزو ۵ نیو میشه حساب کرد،با اطمینان بهم گفتن 15-10روزه،
    ماشینم زیرپام رو فروختم و ریختم بحساب مدیران خودرو
    1400/08/19تاریخ عقد قرارداده
    آ،۴۵ روز میگذره،
    فقط میگن شرمنده ایم،نگران نباشید ماشینتون گرون شده،با گمرک به مشکل خوردیم،با محیط زیست دعوا داریم،مدیرعامل خودرو سازی براش مشکلی پیش اومده و……هزارو یک حرفی که برای من که ماشین زیرپام نیست به درد نمیخوره،هنوزم نمیدونم کی تحویل میدن،دوهفته پیش گفتم یه تاریخ بگو من دیگه پیگیری نکنم،گفت ۱۵ روز دیگه،دیروز ۱۵ روزش شده زنگ زدم میگه ببخشید ۱۵ روز دیگه نوبت به تحویل ماشین شما میرسه که بعداز اون باید صبر کنیم پلاک بیاد و نگران نباشید،میرسه و……

  34. منهم ثبت نام کردم ولی پول بیمه بدنه ای که گفته بودن شرکت تا زمان پرداخت اقساط بیمه میکنه رو از من گرفتن حدود 8میلیون حالا نمیدونم باید میگرفتن یانه؟؟؟

  35. سلام
    همه این چیزایی که آقایان فرمودند کم و بیش اتفاق افتاده و موثقه.
    اما یک چیز که اصلا کسی ازش صحبت نکرد و متاسفانه که معلومه که کسی بررسی نمیکنه این مطلب هستش که سود اعلامی از طرف لیزینک 21 درصد هستش اما محاسبه کنید و اصلا کار سختی هم نیست با نرم افزار محاسبه کنید این عدد سود 23.5 درصد هستش و متاسفانه که همه بدون محاسبه قبول کردند.
    تمامی متن قرارداد شدید اللحن علیه خریدار هستش و هر کوتاهی از سمت شما جریمه ای سنگین داره اما کوتاهی از سمت خودرو ساز خیر.
    با اینکه در تمام دنیا صنعت خودرو سازی التماس مردم رو میکنند اینجا برعکس هستش.
    در بانکداری یا لیزینک های خارجی خبری از این سودها نیست.

    1. دقیقا موافقم
      به نکته خوبی اشاره کردین
      منم ۲ بهمن ۱۴۰۰ ثبت نام کردم، روندش طی شده و موعد تحویل هم گذشته ولی گفتن بارگیری نشده و تا آخر فروردین هم خبری نیست
      خوب حالا چرا باید مدل ماشین من ۱۴۰۰ باشه وقتی من ۳ ماه یا بیشتر باید منتظر تحویل خودرو باشم ؟!!!!

  36. مدیران خودرو فقط یک دروغگوی بزرگ هست. امیدوارم مشکلات تحریم رفع بشه تا این شرکت ها پیزوری خوشون رو جمع کنند

  37. ‌سلام و ارادتمند.
    به نطرم شرکت مدیران خودرو هیچ نظارتی روی نمایندگی هاش نداره و صرفا شعار بی‌مورد میده
    بنده تو دیماه نسبت به پیش پرداخت اریزو 6 اقدام کردم و مقرر شد 45 روز کار ماشین بندن
    تا اینجا همه چی اوکی بود
    پول ریختم و پس از مدتی نسبت به مداراک و ضامن و غیره و غیره اقدام کردم مقرر شد بهمن ماشین بدن
    بهمن تموم شد و گفتم نیمه اول اسفند امروز هم اسفند تمو شد به شرکت مادر زنگ زدم بماند پس از 1 ساعت اپراتور وصل شد و گله برقراری کردم که اپراتور در اوج بی ادبی گفت کارتون بگید گفتم قرار بود ماشین من تا 20 اسفند 1400 تحویل بشه
    اپراتور در اوج خونسردی گفت عزیزم به آخر فروردین فکر کن و بس
    وقتی اعتراص کردم گفتم نمایندگی….. پول شما رو نگه داشته تو حسابش و قرارداد ما از تحویل پول به شرکت مادر هست و این نمایند گی نزدیک به 45 روز پول من تو حسابش بلوکه کرده از امثال من چقدر سود به حسابش. زده و ادامه داستان که آقا یه زودتر از 30 فروردین 401 فکر نکن
    مدیران خود و ک از شرکت‌های بی در پیکر تو ایران هست که هر اتفاقی میفته به تحریم وصل میشن
    دوستان عزیز این شرکت مطمئنا بی نظم ترین شرکت و همچنین دروغگو ترین مجموعه دارن
    خواهش میکنم یه ادبیتاشون اعتماد نکنین
    من شخصا هر جا بشینم از کلاهبرداری شرکت.مدیران خودرو اطلاع رسانی میکنم

  38. به منم که ۱۴فروردین۱۴۰۱ ایکس۲۲ پرو ثبت نام کردم و طبق قرارداد ۴۵روزه کاری واسه تحویل خودرو باید منتظر میماندم که ماشاالله توی ایران ۴۵ روز کاری عملا دوماه و نیم طول می کشه و با این روند مطمئن هستم طبق گفته خودشون که ۴۵روز کاری رو حساب کردن و بهم گفتن ۲۹خرداد میشه نمیتونن ماشین رو تحویلم بدن از شما عزیزانی که مشکل شما هم مشابه من هست خواهش میکنم یا بهم با شماره ۹۱۹۳۲۲۸۸۹۰یا به جیمیل [email protected] پیام یا تماس بگیرید تا چند نفر باهم هماهنگ و متحد بشیم و هم بریم جلوی دفتر مرکزی مدیران خودرو و طلب تحویل خودرویی که ۲تا قسط شو هم پرداخت کردیم و ماشینی تحویلمون نشده رو بکنیم و هم بریم وزارت صنعت و معدن شکایت دسته جمعی بکنیم تا زودتر به نتیجه برسیم.از ناظر محترم این سایت هم تمنا دارم اگر واقعا بی طرف هستید کل پیامم رو بدون سانسور منعکس کنید تا به حقمون برسیم با کمک و لطف شما عزیزان.

  39. چرا جهت دریافت تسهیلات اقساطی بیش از 25 درصد سود میگیرن اما به شرط اینکه حتی خودرو رو تحویل هم بدن جریمه تأخیر رو 12 درصد میخوان حساب کنن. اون هم به هر شکلی که دلشون بخواد تأخیر رو محاسبه میکنن.

  40. بنده تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۸ثبت نام خودوروی x22داشتم وقرار بود ۴۵ روز بعد یعنی ۱۴۰۱/۴/۴ تحویل بدن و هنوز هیچ خبری نیست و میگن برگه گمرکی از تهران برای بم صادر نشده و هزارتا دروغ و دونگ دیگه.فقط یه مشت اراجیف تحویل میدن هیچکس جوابگو نیست
    موقع پول و چک گرفتن ۴دستی میگیرین ولی برای حواب دادن هیچ کس جواب نمیده

  41. من اسفند ۱۴۰۰تیگو ۷ثبت نام کردم و اردیبهشت ماشین پلاک شد و مدارک هم برام ارسال شد آلان که ۶مرداد هستش هنوز ماشین و تحویل ندادند و هیچ پاسخی هم نمی دن لطفا بیاید یکروز همه با هم جمع بشیم و جلوی نمایندگی اصلی تهران تجمع کنیم ببینیم داستان چیه ملت و سرکار گذاشتند و الان من ۵ناه بدون ماشین سرگردان هستم

  42. ای قوم الظالمین —— ای یزیدیان —— بی انصافا —- ای دروغگو ها. ای خائنین 😭😭😭😭😭 ——— 😢😢😢😢————-نقد ——ایکس 22 ——تکمیل وجه نقدی و واریز 28/1/1401 —— مدارک و بیمه و فاکتور شدن 15/3 و ——- اتمام 45 روز 6/4/1401 ——- 😮😮😮😮😮😮😮😮😮 یک ماه از 45روز هم گذشته ——- اما ——-🚘🚘🚘هنوز تحویل نشده. 😨😨😨😨😨😨😨. کی تحویل میشه ؟؟؟؟؟؟

  43. سلام من هم اریزو 5 ثبت نام کردم یک ماه از موعدتحویل گذشته مدارک ماشین اومده ولی از خودش خبری نیست متاسفم که توی این شرکت هیچ کس به درستی پاسخگو نیست و همه اظهار بی اطلاعی می کنن. حتی به روی خودشون نمی یارن چه برسه به عذرخواهی. تلفن ارتباط با مشتریان شرکت هم که جواب نمی ده یا همش روی اشغال می ره

  44. با سلام. در زمان ثبت نام همه چیز گل و بلبله اما بسیار بدقول و بی تعد عمل می کنن. اصلا دیگه هیچ اعتمادی به تعهداتشون نیست . تأخیر چند ماهه، و شاید اصلا تحویل ندن…

  45. سلام من تیگو ۷ثبت نام کردم برگ سبز.کارت ماشین وکارت سوخت ماشین اومده چهار ماه دارم قسط میدم.ولی از ماشین خبری نیست.مهران

  46. وستان عزیز سلام. بنده هم ۶ اردیبهشت تکمیل وجه کردم. طبق قرار نماینگی تحویل پس از ۴۵ روز کاری باید ۲۱ تیر انجام می شده اما تا امروز خبری نیست. به همین خاطر یک کارزار جهت پیگیری موضوع به ثبت رسوندم. لطفا جهت امضا به این آدرس ( http://www.karzar.net/53240 ) برید و در صورت صلاحدید امضا بفرمایید. البته هیچگونه تبعاتی نداره، فقط اگه به حد نصاب برسه از مسئولین پیگیری میکنن.

  47. واقعا همشون اشغالن..من تیگو ۸ پرو ثبت نام کردم باعزت و احترام ،،بهم قول دادن ۲ هفته تحویل بدن حتی قرارداد تا پول واریز نکردم ندادن ۱۷۹۴م اما متاسفانه بعد ثبت نام برخورد ها ۱۸۰ درجه فرق کرد بماند که از ماشین خبری نیست ، حتی جواب تلفن نمیدن ، لعنت ب این شرکت اشغال و تمامی پرسنل حروم خودشون، سمت مدیران خودرو نرید همشون کلاش و دروغگو و نامردن

  48. بنده فروردين ماه ثبت نام و تكميل وجه كردم. ظاهراً ماشين هم توليد شده.
    الان نمايندگي با گذشت بيش از 4 ماه ميگويد مجوز ترخيص از گمرك را ندارد.
    سوال اينجاست كه اين شركت با نداشتن مجوز ترخيص از گمرك چررررررررررا و چگونهههههههههه ثبت نام جديد انجام مي‌دهد؟

  49. دروغ دروغ دروغ همه ایم مملکتو گرفته فقط دروغ میگن تحویل ۴۵ روزه .مشکل ترخیص مشکل پلاک مشکل کوفت و درد و زهر مار همش دروغ

  50. یکی از بدترین تجربه های من از خرید خودرو همین مدیران خودرو است در در زمان ثبت نام وخرید بسیار خوش قول ظاهر میشن واعلام میکنند ظرف مدت حداکثر ۱۰ تا ۱۵ روز خودرو شما تحویل میشه ولی الان حدود دو ماه از خرید نقدی اریزو 5 من میگذره ولی خبری از تحویل نیست کسی هم جواب نمیده به شدت بهم ریخته هست حاضر به برگشت پول هم نیستند این وسط چه کسی حامی مصرف کننده هست ؟؟؟؟

  51. سلام دوستان.آن دسته از دوستانی که تحویل خودرو آنها با تاخیر مواجه شده لطفا وارد سایت کارزار شده ودر قسمت مدیران خودرو امضا کنیدتا از طریق رسانه ها پیگیری شود. ممنون

  52. سلام من ۱۹ مرداد پنج شنبه ساعت ۱۹/۳۰ دقیقه عصر mvm نقد خریداری کردم اون موقع با چرب زبونی گفتن نهایت ۳ هفته بعد تحویل میدن چون خرید نقد بوده سریع تحویل میدن.۳ هفته بعد تماس گرفتم .گفتن ۴۵ روز کاری منهای پنج شنبه و جمعه (در حالی که ۵ شنبه آخر وقت از من پول گرفتن). تاریخ دادن ۶۷ روز بعد از خرید تحویل میدن.امروز ۶۷ روز گذشته با لحن طلبکار میگن هنوز پلاک نشده آخر هفته زنگ بزنید اگر ماشین نیومده بود ما ایمیل میزنیم و پیگیری میکنیم. یعنی فقط دروغ تحویل آدم میدن.اینقدر آدمو منتظر میزارن که آدم کلا از ماشینِ نیومده بیزار میشه.

  53. بر پدرشون لعنت.
    پنج ماهه هشتصد میلیون پول نقد رو دادم مدیران خودرو الان که بهم خودرو بدن. خدا به خاک سیاه بنشونه.
    گول نخورید تو رو خدا. قرار بوده یک ماهه به من ماشین بدن.

  54. بابا جمعش کنید برید 2 تا شرکت بیارید که خودرو اقساطی بفروشند نه اینکه فقط اگهی کنند نوبر که نیست اش دهن سوزی هم نیست بروید سمت فردا موتر یا کرمان موتور . این مدیران خودرو جواب تلفن نمیدهد خخخخ اونوقت ما بریم خرید کنیم نه اصلا با این شرایط نه به همه هم بگویید به دوستان و اشنایان اطلاع رسانی کنید

  55. لعنت بر مسیولین دروغگو وبی مسئولیت مملکت بی در وپیکر.کشورکه بیفته دست افراد بی کفایت ودزد دیگه از مسئولین مدیران خودرو ببشتر ازین انتظار نمیره.

  56. مرگ بر مسئولی که خلف وعده می‌کند
    تف بر شرف مسئولی که پیگیر نمی شود
    روز ثبت نام بسیار با روی باز استقبال میکنن بعد از دریافت وجه روی کثیف و پلیدشان نمایان می‌شود
    مرگ بر حماله دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *