اخبار خودرواخبار سایپاسایپا

قرعه کشی پیش فروش سایپا برگزار شد

صبح امروز گروه خودروسازی سایپا در حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه ها، مراسم قرعه کشی پیش فروش اخیر محصولات خود را برگزار کرد.

در این مراسم برندگان پیش فروش وانت ۱۵۱، تیبا ۲، تیبا صندوق دار، ساینا و کوییک آر مشخص شدند و قرار است تا پس از بازبینی فرایند قرعه کشی توسط دستگاه های نظارتی، طی ساعات آتی پیامک تکمیل وجه برای منتخبان ارسال شود.

اطلاعات ثبت نام خودروها شامل ظرفیت ثبت نام هر مدل، تعداد متقاضی و رزرو صورت گرفته به شرح جدول زیر می باشد:

نام خودرو ظرفیت تعداد متقاضی رزرو
سایپا ۱۵۱ ۲،۵۰۰ نفر ۹ هزار و ۴۴۶ نفر ۲،۵۰۰ نفر
تیبا ۶،۰۰۰ نفر ۲۸،۹۸۱ نفر ۶،۰۰۰ نفر
تیبا ۲ ۱،۵۰۰ نفر ۵۷،۴۳۸ نفر ۱،۵۰۰ نفر
ساینا ۳،۵۰۰ نفر ۵۵،۴۱۰ نفر ۳،۵۰۰ نفر
کوییک R ۵۰۰ نفر ۴۵،۳۳۱ نفر ۵۰۰ نفر
کوییک R تریم قرمز ۵۰۰ نفر ۳۱،۸۸۱ نفر ۵۰۰ نفر

 

در این مراسم قرعه کشی، در کنار مشخص شدن برندگان اصلی، ۵۰ درصد از ظرفیت موجود هم به عنوان فهرست رزرو به قید قرعه انتخاب شدند تا در صورت انصراف برندگان اصلی، از این فهرست و به ترتیب اولویت، نفرات جایگزین به مرحله تکمیل وجه برسند.

برای این طرح فروش ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ متقاضی ثبت شده است. نکته جالب این است که تنها ۱۰ نفر از این افراد، قوانین مربوط به ثبت نام خودرو را رعایت نکرده اند و شرایط لازم را نداشته اند. به این ترتیب افراد مجاز برای شرکت در فرایند قرعه کشی ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر بودند و بیشترین تقاضا هم به تیبا ۲ و سپس به ساینا اختصاص داشت. سایپا در این طرح فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه کرد و بیشترین ظرفیت برای تیبا صندوق دار بود. همچنین کمترین ظرفیت موجود به متقاضیان کوییک آر و کوییک آر (تریم قرمز) تخصیص داده شده بود.

شرایط ثبت نام این دور از پیش فروش شرکت سایپا به شرح جدول زریر بوده است:

پیش فروش سایپا

نتایج نهایی این قرعه کشی ظهر فردا اعلام می‌شود. دوره‌های قبل افرادی مدعی بودند که پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی دریافت نکرده اند و از این بایت شکایت داشتند.گروه خودروسازی سایپا این ادعا را رد و اعلام کرده است که متقاضیان موظف هستند برای مطلع شدن از نتایج قرعه‌کشی به سایت این شرکت مراجعه کنند.

کاظمی معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در این مراسم گفت: مراسم امروز هشتمین دوره قرعه کشی محصولات گروه خودرو سازی سایپا است. ۶ محصول در این دوره عرضه شده است.

او بیان کرد: در این دوره بیش از ۲۲۸ هزار نفر شرکت کردند. مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت شده است و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *