اخبار ایران خودرواخبار خودروایران خودرو

عرضه سه محصول در یازدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین مرحله از فروش فوق العاده، سه محصول رانا پلاس، سورن پلاس و دنا را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می کند.

ایکوپرس- این طرح از فردا سه شنبه ۲۳ دی ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود. متقاضیان نهایی نیز از طریق برگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام تعیین خواهند شد.
متقاضیان برای اطلاع از جزییات طرح، می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  مراجعه کنند. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات در حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

‫4 دیدگاه ها

  1. اظهار نامه
    مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت
    شهر – خیابان – کوچه – شماره – پلاک
    اظهار کننده صفر جهاندیده شیجانی محمد حسن آزاد رشت خیابان تختی کوچه سعدی پلاک 37 کد ملی 5189615431
    مخاطب شرکت ایران خودرو تهران کیلومتر 14 تهران کرج شهرک پیکان شهر ساختمان سمند 5
    وکیل یا نماینده قانونی
    موضوع اظهار نامه به شرح متن (پاسخ به اظهار نامه شماره 1399220002088278-9/9/1399)
    منضمات

    مخاطب محترم: با سلام و احترام در پاسخ به اظهارنامه شماره 1399220002088278-9/9/1399 به استحضار میرسانم که علیرغم اینکه بیش از دو سال و نیم از زمان تحویل خودرو دنده اتوماتیک H30 Cross AT مندرج در قرار داد منعقده فی ما بین سپری شده است مع الاسف اخیراً به معاذیر غیر مقنع پیشنهاد دریافت خودروهای جانشین که موضوع قرارداد نمیباشد به اینجانب داده اید در صورتیکه در امثال مورد نسبت به بعضی از متقاضیان به تعهد خود اقدام نمودید.
    علی ایحال با اختیار حاصله از ماده 156 از قانون آئین دادرسی مدنی مراتب بشما ابلاغ تا حداکثر ظرف ده روز از رویت اظهارنامه نسبت به ایفای تعهد که وفق ماده 10 از قانون مدنی فی ما بین تنظیم شده است اقدام نمائید تا ناگزیر از مراجعه به مقامات قضائی در راستای احقاق حقوق حقه خود نشوم در آن صورت علاوه بر خسارات وارده کلیه هزینه های دادرسی و حق الوکاله وکیل و غیره بعهده شما خواهد بود. در خاتمه برای اثبات حسن نیّت آمادگی خود را به مذاکرات اصلاحی از طریق تلفن همراه به شماره 09113330351 اعلام مینمایم.
    با احترام – صفر جهاندیده شیجانی

  2. من اشتباه کردم پولی که میتوانستم باهاش سرمایه گذاری کنم دادم به این اجنبی‌ها. پولم هیچ شد. درحالیکه میتوانستم کیفیت پولم بالا ببرم و ماشینم به راحتی و با قیمت مناسبتر از بازار آزاد تهیه کنم.
    ماشینم تحویل نگرفتم.
    همان دوچرخه بهتره تا پولی که با زحمت و مشقت بدست آوردی بدی دست روباه و گربه نعره!!

  3. خودرو چینی بخرید ، هر خودرو غیر از خودروهای سایپا و ایران خودرو بخرید اگر واقعا لازم دارید.
    ولی خواهشا از این این دو شرکت کلاهبردار نخرید.
    حقشون بود که چندسال پیش کمپین نخریدن خودرو ایرانی شکل گرفت. امیدوارم مردم مجدد متوجه این دزدها بشوند، اگر کارگری بیکار شد حداقل با یک سرمایه های دیگری جایی دیگر استخدام میشوند. تا پول به ناحق گرفته مردم وارد زندگیشون بشه و تا ابد نفرین همراهشون باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *