اخبار خودرواخبار و مقالات فردا موتورزفردا موتورز

طرح سرويس كلينيك زمستانه فرداموتورز

فردا موتورز برای فصل زمستان برنامه‌ای ویژه برای خدمات پس از فروش اعلام کرده است. مالکان خودروهای FMC می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فردا موتورز از تخفیفات و خدمات رایگان پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند. شرکت خدمات پس از فروش فردا، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی و مالکان محصولات فردا موتورز در سراسر کشور است.

فرداموتورز در حال حاضر ۴۶ نمایندگی ارائه دهنده خدمات پس از فروش فعال در ایران دارد که با توجه به عرضه خودروهای جدید و تکمیل سبد محصولات قصد دارد تعداد نمایندگی های فعال را به ۷۰ الی ۸۰ عاملیت برساند.

فردا موتورز با هدف پشتیبانی فنی و افزایش رضایت مشتریان خود، همزمان با آغاز فصل پاییز با تاکید بر ضرورت انجام سرویس‌های دوره‌ایی، در روزهای آتی اقدام به اجرای طرح بازدید زمستانه برای تمامی خودروهای اعم از دارندگان خودرو های دارای گارانتی و غیرگارانتی خواهد کرد.

این برنامه خدمات پس از فروش زمستانی از تاریخ ۲۳ الی ۳۰ دی ماه در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش فردا موتورز در دسترس قرار دارد و شامل بازدید دوره‌ای و تست خودرو با دستگاه عیب‌یاب به صورت رایگان است.

بهره‌مندی از این برنامه، فرصتی عالی برای مالکان خودروهای FMC است تا خودروهایشان را در این فصل از نظر فنی بررسی و سرویس دهند. این مراقبت‌های دوره‌ای باعث حفظ عملکرد بهتر و افزایش دوام خودروها خواهد شد. همچنین با ارائه خدمات سرویس دوره‌ای، فیلتر روغن و هزینه‌ی خدمات سرویس  به شرح ذيل با 20 درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود.

 

تخفيف هاي ويژه قابل ارائه توسط عامليت هاي مجاز در طرح سرويس كلينيك زمستانه 1402

تاريخ برگزاري: 23/10/1402 لغايت 30/10/1402

  • مدت زمان طرح: 7 روز
  • بازديد فني خودرو به صورت رايگان
  • تست با دستگاه عيب ياب بصورت رايگان
  • 100% تخفيف قطعه فيلتر روغن
  • 20% تخفيف اجرت سرويس هاي دوره اي(تعويض روغن موتور، فيلتر روغن، فيلتر تهويه مطبوع، فيلتر هوا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *