اخبار ایران خودرواخبار خودروایران خودرو

خریداران هایما منتظر تحویل خودرو دیگر باشند

ایران خودرو درباره تحویل خودروهای پیش‌فروش شده هایما اعلام کرده است: با توجه به نیاز مشتریان به خودرو، طرح تبدیل این خودرو با محصولات دیگر ایران خودرو در دستور کار قرار دارد تا مشتریانی که مایل به تبدیل خودرو بودند نسبت به آن اقدام کنند. این طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

تعدادی از ثبت‌نام کنندگان تحویل خودرو هایما ایران‌خودرو چند روزی است که از عدم تحویل به موقع این خودرو گلایه می‌کنند.

ایران خودرو در پاسخ به این گلایه‌ها پاسخی به فارس داده که در آن اشاره شده است:

1- در حال حاضر خط تولید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان فعال است.
2- از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 811 دستگاه هایما تحویل مشتریان شده است. در حال حاضر اجرای تعهدات حدود 8 هزار دستگاه خودرو هایما در دو مدل اس 5 و اس 7 در دستور کار قرار دارد.
3- مشکلات و موانع ایجاد شده در تامین قطعات این محصول به دلیل تحریم های بین المللی، سبب تولید با تاخیر شده است. در حال حاضر تاخیر در تعهدات این محصول از مرداد سال گذشته تا خرداد امسال است که درحال حاضر صدور دعوت‌نامه برای موعد تحویل مردادماه درحال انجام است.
4- در صورت تامین و تدارک قطعات، امسال 20 هزار دستگاه هایما اس 7 و اس 5 در شرکت ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد.
5- از سوی دیگر،‌ با توجه به نیاز مشتریان به خودرو، طرح تبدیل این خودرو با محصولات دیگر ایران خودرو در دستور کار قرار دارد تا مشتریانی که مایل به تبدیل خودرو بودند نسبت به آن اقدام کنند. این طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
6- قیمت محصولات بر اساس قیمت زمان تحویل محاسبه می شود و در صورت تبدیل نیز قیمت محصولات جایگزین بر اساس قیمت موعد تحویل محاسبه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *