اخبار خودرواخبار مدیران خودروشرایط فروشمدیران خودرو

جشنواره فروش مدیران خودرو برای ماه رمضان آغاز شد

شرکت مدیران خودرو برای ایام ماه رمضان یک جشنواره فروش با جوایزی برای خریداران و همینطور بازدیدکنندگان از نمایندگی های این شرکت برگزار می کند.

مدیران خودرو به عنوان تنها شرکتی که تمام مدل های محصولات خود را با شرایط اقساطی و تحویل 30 تا 45 روزه در ایران به فروش می رساند با توجه به شروع ماه رمضان و کسادی بازار در این ایام اقدام به برگزاری قرعه کشی و اعطای جوایز به خریداران خودروهای خود کرده است.

بر اساس این طرح از میان افرادی که در ایام ماه رمضان از این شرکت خودرو خریداری کنند 50 نفر به قید قرعه انتخاب شده و به هر یک از انها 1 گوشی تلفن همراه شیائومی POCO X3 (که حدود 7 میلیون تومان قیمت دارد) به عنوان جایزه اهدا می شود.

همچنین مدیران خودرو برای ترغیب افراد به حضور در شوروم های نمایندگی این شرکت در تمامی نمایندگی های خود در سراسر کشور اقدام به ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان می کند تا از میان آنها به قید قرعه به 300 نفر هندزفری بولوتوث به عنوان جایزه اهدا کند.

لازم به ذکر است که شرایط فروش مدیران خودرو در این طرح تفاوتی با قبل نداشته و این شرکت تنها درصدد است با انجام قرعه کشی و اعطای جایزه مشتریان را به خرید ترغیب کند.

در حال حاضر و بر اساس آخرین شرایط فروش مدیران خودرو، این شرکت محصولات برند ام وی ام و چری (تیگو و آریزو) خود را در مدل های 99 و 1400 به فروش می رساند. برای خودروهای مدل 99 متقاضیان می توانند با پرداخت 30 درصد از مبلغ به عنوان پیش پرداخت ثبت نام کرده و 70 درصد مابقی را وام با بازپرداخت 5 ساله دریافت کنند.

 

برای خودروهای مدل 1400 نیز متقاضیان می توانند 40 تا 50 درصد از مبلغ (بسته به مدل خودرو در جدول زیر) را به عنوان پیش پرداخت ثبت نام کرده و مابقی را وام با بازپرداخت 5 ساله دریافت کنند.

لیست قیمت شرایط فروش ام وی ام مدیران خودرو لیست قیمت شرایط فروش چری مدیران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *