اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

برنامه فروش محصولات مدیران خودرو لغو شد!

بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت مدیران خودرو برنامه فروش جدید این شرکت لغو و به زمانی دیگری موکول شد.

به گزارش کافه خودرو، در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه متقاضیان خرید محصولات شرکت مدیران خودرو می رساند، برابر با بخشنامه وزارت محترم صمت در راستای تمرکز فروش کلیه خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در حال حاضر، این شرکت از ثبت هر گونه درخواست خرید متقاضیان معذور است. بنابراین به محض دریافت آخرین دستورالعمل نحوه فروش از سوی وزارت صمت، موضوع به هموطنان عزیز اطلاع رسانی می شود.

هنوز دلیل اصلی این عدم هماهنگی مشخص نیست؛ شرکت مدیران خودرو با لغو این شرایط فروش مجددا باعث شد تا حجم شکایات از این شرکت به واسطه اعلام شرایط فروش غیر واقعی در طی ماه‌های اخیر بیشتر شود.

عده‌ای عامل این اتفاق را وزارت صمت می‌دانند؛ از آن‌جا که برنامه عرضه ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی نیاز به حجم زیادی نقدینگی از سوی ثبت‌نام کنندگان دارد، دولت از بیم شکست طرح فروش خودروهای وارداتی و عدم جذب نقدینگی مدنظر، برنامه فروش مدیران خودرو را متوقف کرده تا تمرکز متقاضیان خودرو صرفا بر طرح دولتی باشد!

با توجه به شرایط نابه‌سامان اقتصادی و هجوم نقدینگی سرگردان به بازارهای مختلف، از این دست ناهماهنگی‌ها تنها باعث سردرگمی و فشار بیشتر بر مردم می‌شود. افرادی که متناسب با شرایط فروش اقدام به تهیه نقدینگی نموده، حال با پیغام این‌چنینی مواجه می‌شوند.

به محض اعلام برنامه جدید فروش محصولات مدیران خودرو، این شرایط فروش در پدال اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *