اخبار بورس

آخرین وضعیت بورس امروز چهارشنبه 12 شهریور

در این مطلب به گزارش آخرین روند شاخص کلی بورس و وضعیت نمادهای عمده معاملاتی و تحلیل معاملات انجام شده امروز چهارشنبه 12 شهریور پرداخته می شود.

روز گذشته (سه شنبه) بازار با سقوط خیلی از نمادها، به خصوص در گروه خودرو، همراه بود که که شاخص کل را بیش از 2 درصد و تا 1670000 واحد کاهش داد.

امروز چهارشنبه 12 شهریور نیز روند نزولی بازار سهام ادامه پیدا کرد و شاه منفی شدن در بسیاری از سهم های قوی و لیدر بازار نیز بودیم.

اما نکته جالب در روند امروز بازار افزایش خرید از سوی حقوقی های سهم های اصلی بود. بررسی نمادهای #وبصادر #وتجارت #فملی و #شستا برای مثال نشان می دهد که حقوقی های این سهم ها خریدهای سنگینی انجام داده اند.

خرید حقوقی های بازار:

وضعیت بورس

 

آیا این نشانه ای است مبنی بر این که اوایل هفته آینده بازار دوباره رشد خواهد کرد و حقوقی ها در حال جمع کردن سهم های ارزان هستند؟

تحیلیل بازار نیز نشان دهنده همین موضوع است. تحلیل ها نشان دهنده الگوی w شکل #شاخص_کل است که در الیوتی موج سوم باید پایین تر از موج دوم باشد، اما دولت با جلسات متعدد و حمایت هایی که کرد بازار رو برای الگوی w شکل آماده کرده است.

 

بر این اساس پیش بینی می شود یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بازار مثبت شود. توصیه کارشناس ما این است که خود را برای خرید در روز شنبه و یکشنبه هفته آتی آماده کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *