به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران خودو، ظرفيت باتري اين خودرو 30 كيلووات ساعت است و مي تواند به وسيله اين باتري 220 كيلومتر پيمايش كاملا برقي داشته باشد.
اين خودرو نسبت به خودروي مشابه احتراقي آن حدود 100 كيلوگرم افزايش وزن داشته است. باتري اين خودرو در كف خودرو و كف صندوق عقب جانمايي شده است و به اين ترتيب حجمي از داخل صندوق عقب را اشغال نمي كند. توان موتور الكتريكي استفاده شده در اين خودرو نيز با توان 90 كيلووات و گشتاور 220 نيوتون متر است.
حدود 50 درصد از قطعات اين خودرو داخلي سازي شده است و كاليبراسيون، سيستم برق و قطعات مكانيكي و تمام طراحي قطعات آن در داخل شركت ايپكو انجام شده است. سامانه وي. سي .یو اين خودرو نيز كاملا بومي سازي شده است. پيش بيني مي شود ظرف مدت دو سال نمونه اوليه آن به توليد انبوه خواهد رسيد.
ايستگاه شارژر:
اين ايستگاه شارژ كه توسط شركت ايپكو توسعه يافته است، به دليل ارتباطاتي كه مي تواند با سامانه ارتباطي كن خودرو و بي ام اس باتري برقرار كند، با خودروهاي داخلي تطابق دارد. هم چنين اين ايستگاه شارژ 3.7 كيلو وات است كه قابليت ارتقا به 7.4 كيلو وات را نيز دارد