اخبار خودروشرایط فروشمدیران خودرو

افزایش قیمت مدیران خودرو در سال 99 کلید خورد

امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 1399 شرکت مدیران خودرو لیست قیمت جدید نقدی محصولات ام وی ام MVM و چری Chery خود را با افزایش 10 تا 13 درصدی اعلام کرد.

بنابر وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو، محصولات MVM 315، MVM X22 و MVM X33 از برند ام وی ام و محصول آریزو 5 از برند چری مشمول افزایش 13 درصدی و محصولات MVM X55 از برند ام وی ام  و آریزو 6، تیگو 5 و تیگو 7 از برند چری مدیران خودرو مشمول افزایش 10 درصدی شده اند.

با توجه به شروع سال جدید و افزایش نجومی قیمت های بازار، افزایش قیمت از سوی خودروسازهای اصلی کشور دور از انتظار نبود. در هفته های گذشته ابتدا این شرکت کرمان موتور بود که قیمت جدید پیش فروش محصولات خود برای تحویل در ماه بهمن را اعلام کرد (اینجا کلیک کنید) و حال مدیران خودرو نیز لیست قیمت جدید و شرایط پیش فروش محصولات خود را بروز کرده است.

 

لیست قیمت نقدی MVM مدیران خودرو اردیبهشت 99

 

لیست قیمت نقدی چری مدیران خودرو اردیبهشت 99

 

بیشتر بدانید: برای اطلاع از کلیه شرایط فروش روز محصولات مدیران خودرو همیشه می توانید از این صفحه دیدن کنید.

حال باید دید دو خودروساز اصلی کشور، یعنی ایران خودرو و سایپا چه زمانی قیمت های جدید خود در سال 1399 را اعلام خواهند کرد.

 

‫2 دیدگاه ها

  1. همین به همین راحتی هر ماشین بک شبه بدون دلیل ۴۰ ۵۰ میلیون گرون شد ! تا دیروز مقاله مینوشتید از تغیر قیمت ۳۷ هزارتومانی… واقعا که

    1. دوست گرامی تغییر قیمت 37 هزار تومانی در سایت کافه خودرو هیچگاه درج نشد و مربوط به سایر سایت ها بود و از اساس هم اشتباه بود. شرکت مدیران خودرو در ابتدای سال 99 مبلغ 500 هزار تومان بابت افزایش بیمه در سال 99 به قیمت خودروها اضافه کرد ولی بعد که قیمت دقیق بیمه در سال 99 مشخص شد (463 هزار تومان) مبلغ 37 هزار تومان از قیمت خودروها کم کرد. بنابراین افزایش و کاهش قیمتی در کار نبوده اصلا. اما اینبار افزایش قیمت 10 تا 13 درصدی اتفاق افتاده. در خصوص سایر خودروسازی ها هم افزایش قیمت به زودی اتفاق میفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *