اخبار خودرواخبار کرمان موتورکرمان موتور

آغاز فروش اینترنتی (آنلاین) محصولات کرمان موتور

به گزارش کافه خودرو، شرکت خودروسازی کرمان موتور در نظر دارد فروش اینترنتی (آنلاین) محصولات خود (جک JAC و لیفان Lifan) را به زودی آغاز نماید.

شرکت های بزرگ خودروسازی کشور، نظیر ایران خودرو و سایپا، سالهاست مصحولات خود را از طریق فروش اینترنتی به دست مشتریان خود می رسانند ولی بزرگترین شرکت های خودروسازی کشور نظیر کرمان موتور و مدیران خودرو تا امروز اقدام به فروش اینترنتی محصولات نداشته اند، اما این دو شرکت نیز در نظر دارند به زودی این امکان را فراهم کنند تا مشتریان آنها نیز به بتوانند به راحتی نسبت به انتخاب و خرید محصولات اقدام کنند.

به نظر می رسد این دو شرکت (کرمان موتور و مدیران خودرو) از پلتفرم یکسانی نیز برای این منظور بهره می برند، به طوری که صفحه فروش اینترنتی این دو شرکت نیز بسیار مشابه یکدیگر بوده و از پیمانکار مشترکی برای این منظور بهره می برند.

آدرس صفحه فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور در حال حاضر قابل بازدید بوده ولی برنامه فروشی در آن قرار داده نشده است. برای مشاهده صفحه فروش آنلاین کرمان موتور اینجا کلیک کنید.

 

همچنین برای اطلاع از شرایط فروش فعلی محصولات (جک و لیفان) شرکت کرمان موتور اینجا کلیک کنید.

‫3 دیدگاه ها

    1. دوست گرامی در حال حاضر قیمت ها و شرایط فروش از وبسایت رسمی شرکت کرمان موتور حذف شده و تا اعلام شرایط جدید باید منتظر ماند. هرچند شرکت کرمان موتور آغاز فروش اینترنتی را اعلام کرده ولی برنامه فروشی در صفحه فروش اینترنتی این شرکت درج نشده هنوز. به احتمال بسیار زیاد و بنابر شنیده ها، این خودروساز افزایش قیمت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *