نمایندگی ایران خودرو رودان آبگون 4315

نمایندگی ایران خودرو

اطلاعات آدرس، شماره تلفن و لوکیشن (محل) نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش (تعمیرات) نمایندگی ایران خودرو رودان آبگون 4315

 

کد نمایندگی ۴۳۱۵
نام مدیر نمایندگی پرويز آبگون
توضیح رودان : پرويز آبگون
آدرس استان هرمزگان – شهر رودان – بلوار انقلاب – بعد از نمايندگي سايپا
دفتر منطقه‌ای كرمان
منطقه فروش منطقه يك
وضعیت نمایندگی عادي
بخش کد شهر تلفن
روابط عمومي ۰۷۶ ۴۲۸۸۴۳۴۳
روابط عمومي ۰۷۶ ۴۲۸۸۶۹۶۳
روابط عمومي ۰۷۶ ۴۲۸۸۷۰۱۰
فكس نمايندگي ۰۷۶ ۴۲۸۸۶۹۶۲
نام نام خانوادگی سمت
پرويز آبگون صاحب امتياز
مهناز آزادي شيبكوه مسئول فروش
مصطفي اسمعيلي آقاجان آبادي كارگزار
سعيد افسري مسئول تحويل
جليل خسروي مسئول بازاريابي
زهرا عبدي كارمند فروش

 

 

  • برای اطلاعات سایر نمایندگی های ایران خودرو در شهر رودان و لیست کامل نمایندگی های استان هرمزگان اینجا کلیک کنید.
  • برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش، ویدئو ها و مطالب در مورد شرکت ایران خودرو اینجا کلیک کنید.
Telegram
Twitter
WhatsApp

2 پاسخ

  1. امروزدوشنبه۱۷شهریورماه۱۴۰۴ساعت هفت وسی دقیقه برای رفع عیب کولرخودرودناپلاس مدل ۴۰۳که گارانتی داردبه نمایندگی آقای آبگون مراجعه نمودم تاالان که ساعت هشت وچهل ودودقیقه هست هنوزماشینم پذیرش نشده ودرچندمرحله که ازآقای داوودعباسی کارشناس پذیرش خواستارپذیرش اتوموبیل شدم وازایشان سوال کردم که آیاموتورکولرخودرودنادرنمایندگی موجودداریدباتمسخرواشاره به کولراسپیلت منصوبه دردفترکارگفت ازاین کولرها،
    واقعاشرم آوراست که شرکت ایران خودروبانولیدخودروبی کیفیت وتحویل به مردم درسرویس دهی ورفع عیوب به وجودآمده براثربی مبالاتی وبستن قطعات بی کیفیت درنمایندگیهای شرکت افرادی که بایدکارمردم راانجام دهنداینگونه به ریش مردم بخندند واقعا برای خودم متاسفم که جوانکی ازپسرم کوچکتربه سخره ام بگیرد می دانم که کسی پاسخگونیست اگربوداینطوربرخوردنمی شد ولی شکایتم علیه شرکت واین کارشناس بی ادب پذیرش نمایندگی۴۳۱۵رابه خدای متعال وپیامبرمهربانیهاکه درایام تولدش قرارداریم اعلام می کنم ان شاالله اگرخدازورش به اینهارسیدانتقام این بی ادبی آشکاررابگیرد

  2. امروزدوشنبه۱۷شهریورماه۱۴۰۴ساعت هفت وسی دقیقه برای رفع عیب کولرخودرودناپلاس مدل ۴۰۳که گارانتی داردبه نمایندگی آقای آبگون مراجعه نمودم تاالان که ساعت هشت وچهل ودودقیقه هست هنوزماشینم پذیرش نشده ودرچندمرحله که ازآقای داوودعباسی کارشناس پذیرش خواستارپذیرش اتوموبیل شدم وازایشان سوال کردم که آیاموتورکولرخودرودنادرنمایندگی موجودداریدباتمسخرواشاره به کولراسپیلت منصوبه دردفترکارگفت ازاین کولرها،
    واقعاشرم آوراست که شرکت ایران خودروبانولیدخودروبی کیفیت وتحویل به مردم درسرویس دهی ورفع عیوب به وجودآمده براثربی مبالاتی وبستن قطعات بی کیفیت درنمایندگیهای شرکت افرادی که بایدکارمردم راانجام دهنداینگونه به ریش مردم بخندند واقعا برای خودم متاسفم که جوانکی ازپسرم کوچکتربه سخره ام بگیرد می دانم که کسی پاسخگونیست اگربوداینطوربرخوردنمی شد ولی شکایتم علیه شرکت واین کارشناس بی ادب پذیرش نمایندگی۴۳۱۵رابه خدای متعال وپیامبرمهربانیهاکه درایام تولدش قرارداریم اعلام می کنم ان شاالله اگرخدازورش به اینهارسیدانتقام این بی ادبی آشکاررابگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *