Search
Close this search box.

خودرو تایوانی لوکسژن وارد بازار ایران می شود؟

لوکسژن ایران

بنابر گزارش رسانه ها، شرکت آذویکو برای تولید خودروی لوکسژن بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم با شرکت لوکسژن تایوان قرارداد امضا کرده است.

اسفندماه سال گذشته بود که زمزمه تولید محصولات لوکسژن در ایران توسط شرکت صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) به گوش رسید. برخی سایت های خبری اعلام کردند که با توجه به تشدید تحریم های آمریکا و عدم همکاری شرکت سایک موتور در انتقال قطعات مورد نیاز شرکت آذویکو برای تولید خودروهای ام جی 360 ٬ این شرکت موفق شده است قراردادی را برای تولید محصولات لوکسژن تایوان که شریک تجاری دانگ فنگ در چین به شمار می رود منعقد کند.

انعقاد این قرارداد امید تازه ای را برای مشتریان آذویکو زنده کرد که بتوانند در شرایط سخت تحریم و با توجه به بدعهدی ام جی ٬ محصول جایگزین و جدیدی را دریافت نمایند ولی متاسفانه چند روزی است برخی شایعات در رسانه ها به قطع همکاری لوکسژن تایوان با شریک تجاری چینی خود یعنی دانگ فنگ پرداخته اند . این موضوع در حالی مطرح می شود که تحقیقات صورت گرفته به طور کامل این شایعات را رد می کند و بررسی ها نشان داده است که همکاری شرکت دانگ فنگ و لوکسژن همچنان به قوت خود باقی است و قطع همکاری این دو شرکت شایعه ای بیش نبوده است.

درهمین رابطه، مدیربازرگانی شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرد که قرارداد تولید و مونتاژ محصولات لوکسژن در ایران با شرکت آذویکو بدون هیچ واسطه ای به امضا رسیده است و شرکت دانگ فنگ در این موضوع هیچ دخالتی ندارد.

اکبرزاده اظهار داشت: قرارداد همکاری شرکت آذویکو بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم با شرکت لوکسژن منعقد شده است و این شرکت به طور مستقیم با شرکت مادر همکاری خواهد داشت و منطبق با قراردادی که منعقد کرده مسیر تولید محصولات را دنبال می کند.

وی در ادامه افزود: آنچه که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که آذویکو با وجود تحریم های سخت و ناجوانمردانه آمریکا تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مشتریان و تسریع در مراحل تولید و تحویل به موقع محصولات جدید به کار گرفته است و مشتریان این خودروساز نباید به این شایعات توجهی داشته باشند.

در شرایطی که اوضاع و احوال بازار خودروی کشور چندان مساعد نیست و برخی شرکت ها چون آذویکو تلاش دارند با تولید و توزیع محصولات جدید رنگ و روی رفته از بازار خودرو را به آن بازگردانند ، برخی با انتشار خبرهای ناامید کننده قصد دارند اعتماد مشتریان را از بین ببرند. بایستی گفت که در شرایط تحریم که شرکت های خودروساز برای انجام تعهدات خود با شرایط سختی مواجهند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند نباید با دامن زدن به شایعات فضای ناامیدی در جامعه را گسترش داد.

دیدگاه شما

نظرات خود را اینجا وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *