نمایندگی (تعمیرگاه) مرکزی شماره 4 کرمان موتور کد 1709 تهران
- مدیریت: تعمیرگاه مرکزی شماره 4 (شرکت بادران گستر ایرسا)
- نشانی: تهران – خیابان دماوند، بعد از سه راه تهرانپارس نرسیده به خیابان اتحاد، پلاک ۱۰۵۶
- تلفن فروش: 77333410-77966561 – ۰۲۱
- تلفن خدمات پس از فروش: 3-77120112 – ۰۲۱
- نمابر: ۷۷۳۳۴۳۹۹ – ۰۲۱
برای سایر نمایندگی های استان تهران اینجا کلیک کنید.
۹ پاسخ
سلام من امروز پنجم اردیبهشت برای گارانتی ۱۰۰۰۰ کیلومتر با وقت قبلی به تعمیرگاه مراجعه کردم تمام پرسنل بخصوص مهندس تحویل گیرنده وتحویل دهنده اتومبیل بسیار خوش برخورد بودنند و من خوشحال شدم از اینکه برای بار باین نمایندگی مراجعه کردم
بنام خدا، من دراین نمایندگی جک اس ۵ ثبت نام کرده بودند.برای پیگیری تحویل ماشین چندین بار با نمایندگی تماس گرفتم . پرسنل نمایندگی با روی خوش و با دقت پاسخ سوالات مرادادند.از مدیریت و پرسنل این نمایندگی تشکرمی کنم.
برخوردشون بد نبود ولی وای از …
مشکل روشن بودن چراغ EPC رو با خاموش کردن نرمافزاری رفع کردن و به اصل مشکل توجهی نشده. الانم دو روز بعد از رفعش دوباره روشن شده!!!
کار ناپسندشون هم این بود که یه برچسپ شرکتشون رو بدون اجازه چسپوندن پشت ماشین!!!!!
آخرین باری بود که مزاحمشون می شم!!
برای سرویسها و جواب دهی عالین ولی بعد از دو بار رفتن انجا هنوز نتونستن چراغ سنسور باد جک اس۵ رو درست کنن و جالب اونجا بود که مسول پذیرش گفت بی خیالش شو درست شدنی نیست.اگه چرخ جلو کشید یعنی جلو کم باده اگه عقب لرزید چرخهای عقب کم باده. بهتر بگم تعویض روغنی خوبی هست این نمایندگی.تازه از دادن فاکتور امتناءمیکردن.خلاصه خواستم در جریان باشید دوستان!!!!!!
بدترین نمایندگی هست از خدا بی خبر و دزد و بی وجدان ،بی انضباط مخصوصا آقای صوفی که بسیار بی مسئولیت هست
سلام . من امروز ۵تیرماه ماشین خودم{x60اتومات
رو برای بازدید کاتالیزور و صدای زیر اطاق و کم آوردن تو سربالایی تحویل دادم و ظاهرا برخورد مناسبی داشتند.انشاالله نظر قطعی رو بعد از تحوبل گرفتن ماشین مینویسم .
برای مشکل ماشین وقت گرفتم از ساعت ۷ منتظر بودیم ساعت هشت ونیم درب رو باز کرد ،بسیار بی نظم و بیحساب کتاب ،کلا دونفر اومدن نیم ساعت همه رو خسته کردن آخرش گفتن همشون همینجوری هستن ،بسیار بی تربیت وپررو بدترین نمایندگی ،خیرسرشون نمایندگی هست ،افتضاحه ،هیچی سرشون نمیشه همه روپاس میدن مرکزی
امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور سال ۱۴۰۱ در مسیر کار ناگهان چراغ چک جک اس ۵ روشن شد و چون نزدیک به نمایندگی بودم مستقیما به نمایندگی مراجعه که یک دستگاه دیاگ بذارم تا عیب مشخص و اگر ایراد مهمی هست ماشین متوقف تا پذیرش بگیرم ولی متأسفانه با دو تا آدم که مسول پذیرش بودند که بسیار بی ادب و بی شخصیت و بی نزاکت مواجه شدم که اگر خانم در نمایندگی نبود با …… از خجالتشون در میومدم و هیچ کاری نکردن و به نمایندگی دیگری رفتم و ظرف نهایت ۱ دقیقه رفع عیب شد. مشتری مداری صفر….
به هیچ عنوان ماشینتان را به نمایندگی ۱۷۰۹ نبرید ..نه شخصیت دارن و نه کیفیت کار… بیشتر شبیه گاراژ میباشد. اطاق رنگ در حد سرویس بهداشتی…