مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو از تجهیز تمام نمایندگیهای این خودروساز بخش خصوصی به جایگاه ویژه خودرو های برقی و پلاگین هیبرید خبر داد.
روز گذشته، نشست خبری مدیران خودرو با حضور برخی از مسئولان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، مدیر کل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت و نیز مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، احمد معروف خانی ها، برگزار شد. در این جلسه در خصوص آینده خودرو های برقی و پلاگین از نظر شبکه خدمات رسانی و همچنین تأمین قطعه این خودروها صحبت شد و نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش اکستریم و فونیکس مجهز به جایگاه خدمات خودروهای برقی و نیز استند شارژ سریع این خودروها افتتاح شد.
در این نشست خبری عنوان شد که تابهحال مدیران خودرو از دو خودروی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو e پلاس، در مجموع، ۳۲۳۷ دستگاه به مشتریان تحویل داده که از این تعداد، ۲۹۵۸ دستگاه از آن، تیگو ۸ پرو e پلاس بوده است. این تعداد به زودی با عرضه دو خودروی فونیکس FX برقی و نیز آریزو ۸ پلاگین هیبرید افزایش چشمگیری خواهد داشت و به همین سبب نیاز است تا تعداد نمایندگی های پایلوت خودروهای برقی و پلاگین مدیران خودرو در سطح کشور افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام کرد تابهحال ۳۳۰۴ نفر ساعت طی ۲۰ دوره مجزا برای خودروهای برقی و پلاگین در ایران و چین آموزش دیده اند و از نظر تکنسین های خدمات رسانی به خودروهای برقی، جای نگرانی برای مشتریان نخواهد بود.
همچنین در این جلسه مطرح شد که در نمایندگی های مدیران خودرو که پایلوت خودروهای برقی شده اند، سعی بر نصب استندهای شارژ سریع است، اما علاوه بر آن در تمام این نمایندگی ها وال باکس های شارژ معمولی نصب شده که خودروها حین دریافت خدمات، امکان شارژ نیز داشته باشند. همچنین استانداردهای جدید مدیران خودرو برای مراکز خدمات پس از فروش بر این قرار است که مشتریان حین دریافت خدمات بتوانند خودروی خود را مشاهده و در واقع در فضایی آرامش بخش در انتظار باشند.
در پایان نیز به موضوع تأمین قطعات خودروهای مدیران در شبکه نمایندگی ها اشاره شد که سعی و تلاش این شرکت بر آن است که روند تأمین قطعه تسریع یابد و از این پس، پارت قطعات خودروها برای لاین خدمات، جدا از پارت های تولیدی وارد کشور شود.