Search
Close this search box.

نمایندگی (تعمیرگاه) مرکزی شماره 1 کرمان موتور کد 1701 تهران (لیفان)

نمایندگی کرمان موتور

نمایندگی مرکزی شماره 1 کرمان موتور کد 1701 تهران خودروهای لیفان

  • مدیریت: تعمیرگاه مرکزی شماره 1 (Lifan)
  • نشانی: تهران – کیلومتر ۱٦ جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، بلوار ارگ، بلوارنخل
  • تلفن خدمات پس از فروش: 3-44986561 – ۰۲۱
  • نمابر: ۴۴۹۸۶۵۶۰ – ۰۲۱

برای سایر نمایندگی های استان تهران اینجا کلیک کنید.

دیدگاه شما

نظرات خود را اینجا وارد کنید.

۹ پاسخ

  1. سلام من برای بیماری که دارم نمی توانم صحبت کنم یه سوال داشتم از خدمتان این قانون جدید کرمان موتور هست که ماشین بعد از ۲ سال که از تولید گذشته باشه تسمه تایم و روغن گیربکس عوض نکنم و اکر اتفاقی برای موتور و گیربکس پیش بیاد جزو گارانتی ماشین حساب نمیشه ممنون میشم جوابم را بدین ؟؟؟؟

  2. سلام
    متاسفانه بزرگترین اشتباه خرید محصولات شرکت کرمان موتور هست و بدتر از آن خدمات بی کیفیت و دروغ نمایندگی ها از جمله این نمایندگی هست،

  3. سلام، متاسفانه من ماشینم را بردم به امید اینکه خدمات ممتاز دارن اما دریغ از یک نفر متعهد که در این مجموعه ندیدم، بیش از ده ساعت معطللی برای فقط یک تعویض روغن! و دزدیدن مهره چرخ و باز بودن مهره کارتل که فقط چند دنده تا افتادن و سوختن موتور فاصله داشت، بخش crm که مردن و زنده ای جهت پاسخگویی نیست و سایت خود شرکت هم فقط سرکاریه، امید داشتن به خدمات اینها فقط یک سرابه، مواظب ماشین های خودتون باشید که به دست چه کسی می سپارید!!!!!

  4. با سلام حدود ۳ماه پیش براب تعمیر گیربکس مراجعه کردم تعمیرگاه مرکزی گفتن اصلا ما دست نمزنیم مجبور شدم بیرون ببرم با آن هزینه گزاف به تعمیرگاه شماره ۴ مراجعه کردم برای کم کردن آب ماشین گفتن مشکلی نیست ولی هنوز اب کم میکند (اب دوزی دارد) آخر چه فایده دارد حی ماشین چینی وارد میکنید بدون خدمات و لوازم یدکی پیدا نشده و بسیار گران بازار آزاد بدون ظابطه به این مردم صبور و گرفتار رحم کنید

  5. برای تعویض فقط تسمه تایم جک s5 رفتم. تمام تسمه ها را تعویض و رقم بالایی پول گرفتند. از آن روز به بعد صدای جیر جیر تسمه ها اتومبیل را شکل ماشین های اوراقی کرده است. فکر نکنید نمایندگی ها صداقت دارند و کار درست انجام می دهند.

  6. سلام
    درسته که تو کشور ما عدم پاسخگویی مسوولین و عدم نظارت ، عدم برخورد قانونی جهت احقاق حق مصرف کننده، بی اثر بودن پیگیری ها از سوی فرد متضرر، مسخره کردن و توهین به شعور مشتری،خرید اجباری محصولات فعلی به دلیل نبود حق انتخاب، صرفا نگاه سودآوری شرکتها با علم به بی کیفیت بودن محصولاتشان که بطور قطع از برند شدن نام شرکت جلوگیری خواهد کرد و دهها مورد دیگر ، به صورت عرف و منطق فروشندگان و شرکتها در آمده ، اما بد نیست که به فانی بودن دنیا و جمع آوری مال و ثروتی که آه و ناله مردم را به دنبال داره و نهایتا رسیدن این اموال نادرست به ورثه ای که بطور قطع بریقین یادی از شما نخواهدکرد نیز توجه داشت و کنی حق برای این مردم بیگناه قائل بود.
    بنده یه لیفان ایکس ۷۰ از شرکت تحویل گرفتم که از روز تحویل تا الان که حدود ۲۰ هزارکیلومتر راه رفته یکهفته در میان مهمون نمایندگی سلیمانی پور
    هر بار نه تنها ایراد قبل را نمیتونن رفع کنن بلکه ایراد جدیدی به خودرو اضافه میشه و میگن چون این خودرو دیگه قرادادی با شرکت نداره ، ارائه خدمات بهش وجود تداره
    مدیرعامل محترم شرکت کرمان موتور و اعضا هیت مدیره ،شما با علم به اینکه این محصول دیگه قرار نیست به ایران بیاد ، چرا مردم را فریب دادبد و بیچاره کردید.ما فقط خدا رو داریم و شما رو به خدا واگذار میکنیم که بتونه حق ما رو از شما بگیره و دردی که ما میکشیم رو چندین برابرشو به شما تحنیل کنه
    آمین یا رب العالمین

  7. بر خلاف نظر دوستان بنده طی مراجعه ای که به این مجموعه داشتم مشکل خودرو را به خوبی حل کردن.نمایندگی های دیگه رفتم اونا که اصلا از لحاظ فنی در حد صفرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *