Search
Close this search box.

نمایندگی (تعمیرگاه) مرکزی شماره 2 کرمان موتور کد 1711 تهران (جک)

نمایندگی کرمان موتور

نمایندگی (تعمیرگاه) مرکزی شماره 2 کرمان موتور کد 1711 تهران خودروهای جک JAC

  • مدیریت: تعمیرگاه مرکزی شماره 2 (JAC)
  • نشانی: تهران – کیلومتر ۱٦ جاده مخصوص کرج، بلوار نخل، خیابان آبان ۲
  • تلفن خدمات پس از فروش: 4-44982000 – ۰۲۱
  • نمابر: ۴۴۹۸۴۸۸۴ – ۰۲۱

برای سایر نمایندگی های استان تهران اینجا کلیک کنید.

دیدگاه شما

نظرات خود را اینجا وارد کنید.

۱۷ پاسخ

  1. باسلام نوبت دهی شرکت بسیار سخت است وهر روز نمی باشد و هزینه هابسیار
    گران است لطفاتدبیری اندیشه شود

  2. سلام من نمی توانم صحبت کنم برای بیماری که دارم ماشین من مدل ۹۸ و صفر کیلومتر هست البته سرویس اولیه را انجام داده می خواستم ببینم که ماشین ۲۰۰ کیلومتر راه رفته باید حتما تسمه تایم و روغن گیربکس حتما عوض بشه ممنون میشم جوابم را بدین به خدا منتظرم ؟؟؟؟؟

  3. سلام من برای بیماری که دارم نمی توانم صحبت کنم ماشین من مدل ۹۸ هست البته سرویس اولیه رفته و تا الان ۲۰۰ کیلومتر راه رفته می خواستم بفرمایید باید تسمه تایم و روغن گیربکس حتما عوض بشه یا احتیاج نیست ممنون میشم جوابم را بدین منتظر جواب شما هستم ؟؟؟؟؟؟

  4. سلام ببخشید من بیمار هستم و نمی توانم صحبت کنم این قانون جدید کرمان موتور هست که ماشین بعد از ۲ سال از تولید گذشته باشه تسمه تایم و روغن گیربکس را عوض نکنید اکر اتفاقی برای موتور و گیربکس پیش بیاد جزو گارانتی این شرکت نمیباشد ممنون میشم جوابم را بدین ؟؟؟؟؟؟؟

  5. با سلام و احترام
    ضمن شادباش جشن نوروز و سال جديد ۱۴۰۲ به استحضار مي رساند در اسفند ۱۴۰۱ براي سرويس ۵۰/۰۰۰ خوردو جك S5 به شماره شاسي ۱۲۹۷۱۲ به تعميرگاه شماره ۲ مراجعه كردم. بر اساس اين سرويس، لنت جلو تعويض شد اما بخاطر صدا كردن هنگام ترمز مدتي بعد با هماهنگي، دوباره به تعميرگاه مراجعه كردم اما بعد از سرويس مجددا مشكل صدا بوجود آمد و طي ايمل(مشابه هيمن مورد) درخواست مساعدت كردم و مقرر شد ۳ و يا ۴ فروردين به تعميرگاه براي رفع مشكل مراجعه نمايم. در زمان مراجعه يكي از كارشناسان محترم تعميرگاه كه بعد متوجه شدم نام ايشان جناب آقاي علي فتوت مي باشد با كمال وقار، متانت، ملبس به يونيفرم زيبا، بسيار مؤقر و حرفه اي پيش آمدند و موضوع و مشكل را پيگيري كردند و حتي به مشكلي از خودرو اشاره نمودند كه مهمتر و اساسي تر از آن چيزي است كه من پيگيري مي كنم و باز در نهايت مسئوليت، هماهنگ كردند تا مشكل اخير خودرو نيز رفع شود.
    ضمن پوزش بخاطر تاخير در ارسال اين ميل بخاطر مشغله كاري، بر خود وظيفه مي دانم از ايشان بجهت حس مسئوليت و دلسوزي كه دارند تشكر كنم و اميدوارم مديريت محترم تعميرگاه مركزي شماره ۲ نيز به شيوه شايسته از ايشان بخاطر سبك و كلاس كاري كه دارند، و صد البته اين افراد زيبنده تعميرگاه و شركت كرمان موتور مي باشند و شان خود رفتار مي كنند، تشكر و قدرداني نمايند.

    سعيد علي نيا
    ۰۹۱۲۴۲۳۲۷۰۵
    ۴۸۲۲۲۹۱۱

  6. آقا جان واقعا لعنت به این بی صاحبی و عدم نظارت … ماشین رو برای سرویس دوره ای بردم تعمیرگاه ولی الان از همه جا روغن ریزی داره آخه مگه میشه …. به نظرم تعمدی دارن دستی دستی خرابکاری صورت میگیره

  7. سلام .در تاریخ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بدلیل مشکلاتی شامل گیر کردن دنده پارک و روشن شدن زودهنگام فن خنک کننده و روشن شدن چراغ ABS به نمایندگی۱۷۱۱ شماره دومراجعه کردم .و مبلغ ۳۶۰۰هزارتومان پرداخت کردم.ولی هیچکدام از نواقص برطرف نشد .فقط فن تعویض شد .فنی که سالم بوده .ازصبح امروز پیگیرم تا مشکل را مطرح کنم.ولی هیپکس پاسخگو نیست .اصلا جواب تلفن نمیدهند.ایرانخودرو و سایپا که مردم ازشون شاکی هستن خیلی بهتر از کرمان موتور پاسخگو هستن
    واقعا برای خودم و مشتریان کرمان موتور متاسفم.

  8. با سلام و عرض ادب و احترام.نوبت دهی اینترنتی بسیار سخت و غیر ممکن است لطفا تدبیری اندیشیده شود.از زحماتی که میکشید سپاسگزارم.

  9. سلام .مدیریت این تعمیر گاه به دوستان لطف دارن و به هیچ عنوان به حرف مراجعین گوش نمیده یه تعداد ملت از،شهرستان هایی مراجعه میکنن که نمایندگی نداره و خیلی واسشون سخته چند روز وقت بابت بی کفایتی وعدم مدیریت این‌مرکز بگذارند چندین بار مراجعه بی نتیجه بوده متاسفانه

  10. با سلام
    J7 دارم قفل صندوق عقب آن خراب شده حدود سه هفته است که از خودرو نمیتوانم استفاده کنم چون درب صندوق عقب باز نمیشود و اگر پنچر شود کاری نمیتوان انجام داد تعمیرگاه سیار آمده نتوانسته درست کند به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم گفتند فعلا نداریم درخواست میدیم هروقت اومد بهتون اطلاع میدیم و الان دو هفته است که اطلاعی ندادند و تلفنی هم کسی پاسخگو نیست

  11. با سلام و عرض ادب و احترام.نوبت دهی اینترنتی بسیار سخت و غیر ممکن است حداقل. چند تلفن کمکی جهت گرفتن نوبت در اختبار ما بگذارید
    لطفا تدبیری اندیشیده شود.از زحماتی که میکشید سپاسگزارم.

  12. از دست نوبت دهی اینترنتی خسته شدیم چرا همه چیز هرچی که دل شرکت میخواهد همون باید بشه؟؟ تا کی باید اینجوری باشه؟ اشتباه از شما خودرو خریدیم؟
    خواهشا جواب مرا با اس ام اس بدهید.

  13. سیستم نوبت دهی به شدت افتضاح و بده ، مخصوصا برای نمایندگی مرکزی ، باقی نمایندگی ها کلا هیچی حالیشون نیست جز تعویض روغن ، چه اشتباهی کردم واقعا با خرید این آشغال خودمو انداختم تو دردسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *