Search
Close this search box.

نمایندگی ایران خودرو تبریز والی 1863

نمایندگی ایران خودرو

اطلاعات آدرس، تلفن و لوکیشن (محل) نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو، نمایندگی ایران خودرو تبریز والی 1863 شركت محك خودرو والی

کد نمایندگی ۱۸۶۳
نام مدیر نمایندگی كاظم والي
توضیح تبريز : شركت محك خودرو والي
آدرس استان اذربايجان شرقي – شهر تبريز – بالاتر از هتل مرمر – نرسيده به پل امام علي – جنب ورودي دانشگاه ازاد تبريز
دفتر منطقه‌ای آذربايجان
منطقه فروش منطقه سه
وضعیت نمایندگی عادي
بخش کد شهر تلفن
روابط عمومي ۰۴۱ ۳۳۳۳۶۴۱۶
روابط عمومي ۰۴۱ ۳۳۳۳۶۴۱۷
روابط عمومي ۰۴۱ ۳۳۳۳۶۹۱۶
فكس نمايندگي ۰۴۱ ۳۳۳۲۸۷۴۷
نام نام خانوادگی سمت
پريسا احساني زنوز مسئول ارتباط با مشتريان
فاطمه باغبان والي كارمند فروش
سليمان خنشا مدير فروش
پريا محموديان مسئول فروش
حسن نظري دستجردي كارگزار
بهراد هدايي مسئول تحويل
كاظم والي مدير عامل
مسئول فروش

 

برای اطلاعات سایر نمایندگی های ایران خودرو در تبریز و لیست کامل نمایندگی های استان آذربایجان شرقی اینجا کلیک کنید.

دیدگاه شما

نظرات خود را اینجا وارد کنید.

۱۲ پاسخ

  1. به هیچ عنوان به نمایندگی والی (کد۱۸۶۳) مراجعه نکنید.این نمایندگی علاوه بر اینکه قادر به رفع مشکل نیست آسیب های دیگری نیز به خودروی شما وارد می کند.خدا ازشون نگذره خیلی بی انصافن

  2. به هیچ عنوان به این نمایندگی مراجعه نکنید.چهار ماه برای تعمیر یه ماشین وقت تلف کردن و در آخر هم خودرویی تحویلم دادن که اگر به یک چوپان میدادیم بهتر از اینا تعمیرش میکرد.از همه جای خودرو صداهایی میاد که انگار یه چیزایی توش یا اضافه یا کم هست.همه کارهاشون نیاز به تعمیر مجدد داره.بی مسئولیتی وبی نظمی بیداد میکنه

  3. من نیز با نظر آقای رضایی موافق هستم واین را شخصا تجربه کردم ضمن اینکه در کارشان نظم ندارند دروغگویی سر لوحه کارشان است ومراجعین رامیپیچونندتا حرف دروغ خودشان را به کرسی بنشانند خودرو را که تازه تحویل گرفتم ۸مورد اشکال عمده یادداشت کردم که باید دوباره هزینه کنم تا در بازار آزاد رفع نمایم حیف آن وقت وآن هزینه کسی که جوابگوی اینها نیست فقط زورمان به خدا میرسه خدا ازشون نگذره

  4. به هیچ عنوان به تعمیرگاه نمایندگی ایران خودرو والی کد۱۸۶۳ مراجعه نکنید این نمایندگی علاوه براینکه قادر به رفع مشکل نیست آسیبهای دیگری نیز به خودروی شما وارد خواهد کرد .چهار ماه پیش خودروی تصادفی را قبول کردند که تعمیر ودرست کنند من فکر میکردم که خودرویی تحویل خواهم گرفت که به استاندارد ایران خودرو نزدیک باشد الان که ماشین را بعد از چهار ماه تحویل گرفتم وبه گفته خودشان کاملا تست شده ایرادات جزئی به کنار ۸مورد ایراد کلی که واقعا خودرو نمیشه بهش گفت صدای کمک فنر جلو .فرمان .چرخ .بکی از دربها باز نمیشود روشنایی تنظیم نیست وغیره وغیره فقط نتیجه گیری اینکه بی نظم وبی تعهد وبی انصاف خدا ازشون نگذره

  5. در نمایندگی ایران خودرو والی به کد ۱۸۶۳برخورد خوبی ندارند در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۴۰۰ مراجعه داشتم یک خانمی در میز مدیر فروش(سلیمان خنشا) نشسته بود که هیچگونه برخورد خوبی نداشت که واقعا خیلی متاسف شدم که چرا باید نظارت در حدصفر باشد که برخورد نا شایست با مشتریان داشته باشند

  6. الان نزدیک به ۵ سال هست که مشتری این نمایندگی هستم ، و رضایت کامل از کلیه پرسنل دارم …. در مورد خودروی من اچ سی کراس ، تا این لحظه موردی پیش نیامده و هر مراجعه که کردم سریعا مشکل رو رفع کردن ….

  7. من خودرو سورن پلاس دارم مدل ۱۴۰۰ از همان سال به این نمایندگی مراجعه کردم. الان هم گارانتی تمام شده.باز برای تعویض روغنش میرم.از پرسنلش خیلی راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *