اخبار خودرو

رونمایی از لاماری ایما برقی در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر دایر است. شرکت‌های دولتی و خصوصی متعددی در این رویداد بزرگ خودرویی شرکت کرده و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

آرین پارس موتور که با عرضه کراس اوور جذاب لاماری ایما توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، این بار با دو محصول جذاب و متفاوت وارد شیراز شده است؛ نسخه تمام برقی لاماری ایما و شاسی‌بلند اوتلندر در مدل‌های ۵ و ۷ نفره.

نسخه تمام برقی لاماری ایما آرین پارس موتور در چین با نام دانگ‌فنگ فورتینگ T5‌ ایوو و همینطور فرایدی (Friday) شناخته می‌شود. این ماشین از سبک طراحی جدید چینی‌ها پیروی می‌کند که شامل دیلایت‌های کشیده در قسمت بالا و تعبیه چراغ‌های اصلی در دو طرف سپر می‌شود. جلوپنجره بسته این ماشین با الگوی کندویی و همینطور نوار باریک نارنجی‌رنگ دورتادور بدنه، نمایی متمایز و متفاوت را به تصویر می‌کشد.

 

مشخصات فنی لاماری ایما برقی

کراس اوور جدید آرین پارس موتور از یک پیشرانه تمام برقی استفاده می‌کند که قادر به تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور برقی به وسیله باتری لیتیومی ۸۵.۹ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شود که در صورت شارژ کامل، قادر به پیمایش مسافتی حدود ۶۳۰ کیلومتر است.

باتری به‌کاررفته در لاماری ایما هیبریدی با استفاده از کابل معمولی به حدود ۱۵ ساعت اتصال به برق شهری نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود. این باتری همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و در صورت استفاده از کابل مربوطه، تنها در عرض ۳۷ دقیقه ظرفیت خود را از ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رساند.

 

امکانات لاماری ایما تمام برقی

لاماری ایما تمام برقی فول آپشن‌ترین نسخه از کراس اوور چینی است که شامل امکانات و تجهیزات فراوان می‌شود. پکیج کامل سیستم‌های ABS، EBD، ESP، RCTA، HDC، HAC، ASR، TCS، TRC، HBA، BAS، AEB و EPB عملیات ترمزگیری و پایدار نگه داشتن خودرو را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص حرکت بین خطوط، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی تغییر لاین، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، دوربین عقب، دیلایت، اتولایت، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سانروف پانوراما و … از دیگر مشخصات لاماری ایما برقی به حساب می‌آیند.

نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد الی جمعه ۲۵ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر در حال جریان بوده و بازدید از غرفه‌های مختلف بین ساعات ۱۷ الی ۲۲ برای عموم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *