اخبار ایران خودرواخبار خودروایران خودرو

ایران خودرو شرایط طرح پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای بخشی از متقاضیان خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه مطابق جدول پیوست ایجاد شده است. متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.فروش فوری ایران خودرو ،با نزدیک شدن به اتمام مهلت استانداردی پژو پارس و ارائه سه جایگزین سورن پلاس، پژو ۲۰۷ و تارا برای خریداران پژو پارس، بسیاری از مشتریان به دنبال توجیه برای انتخاب سورن پلاس به عنوان اصلی ترین جایگزین پژو پارس هستند.

سورن پلاس تنها گزینه جایگزینی پژو پارس است که با وام بدون بهره ۱۰۰ میلیون تومانی و تخفیف ۱۵ میلیون تومانی عرضه می شود. این خودرو همچنین استانداردهای ۸۵گانه را برخلاف پارس پاس می کند و تعداد امتیازات منفی آن در بررسی سازمان های مختلف به مراتب کمتر از پارس ارزیابی شده است.

سورن پلاس با پیشرانه XU۷پلاس در مقایسه با سورن پلاس دو آپشن رینگ اسپرت و کروز کنترل را ندارد اما به تجهیزاتی مجهز شده که آن را همگام با استانداردهای ۸۵گانه می کند و ارزن ترین محصول ایران خودرو با نشان ملی لقب می گیرد که به این امکانات مجهز شده است.

در نمای ظاهری، این خودرو برای کسب استاندارد محافظت از عابرین پیاده با قطعه ای جدید زیر سپر مجهز شده تا صدمه ناشی از برخورد با عابر پیاده را به حداکثر کاهش دهد و با این حساب این خودرو موفق به کسب استاندارد Pedestrian شده است. سپس نوبت به چراغ های روشنایی در روز یا Daylight می رسد که در تکمیل استاندارد های ۸۵گانه ایران با چراغ های Position در عقب که همراه با چراغ های روشنایی در روز روشن می شود همراه شده و در نتیجه ایران خودرو دیگر الزامی به نصب سنسور نور و روشنایی خودکار چراغ ها روی این خودرو را نداشته است. در نمای جانبی، دستگیره ها اصطلاحا آسان بازشو و مشابه دنا هستند و رینگ های اسپرت جایشان را به رینگ های فولادی و قالپاق داده اند که دو دلیل اصلی یعنی کاهش قیمت و امکان تامین در تیراژ بالا داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *