اخبار خودرواخبار مدیران خودرومدیران خودرو

شرایط پیش فروش جدید محصولات ام وی ام MVM و چری Chery از سوی مدیران خودرو اعلام شد

به گزارش کافه خودرو و به نقل از وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو، این شرکت صبح امروز شرایط جدیدی در خصوص فروش نقدی اعتباری محصولات خود اعلام کرد. شرایط جدید برای محصولات هر دو برند ام وی ام و چری و با پیش پرداخت 25 تا 30 درصد می باشد.

مطابق شرایط اعلام شده برای محصولات برند ام وی ام، مشتریان می توانند با پیش پرداخت 25 درصد برای محصولات MVM X22 و MVM X33 و پیش پرداخت 30 درصد برای محصول جدید MVM X55 ثبت نام نمایند. مشتریان میبایست همزان با صدور دعوتنامه (پس از 60 روز کاری) نسبت به واریز پیش پرداخت دوم که حداقل 15 درصد می باشد نیز اقدام نموده و باقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

 

شرایط پیش فروش ام وی ام اسفند 98
شرایط پیش فروش ام وی ام MVM اسفند 1398

همچنین مطابق شرایط اعلام شده برای محصولات برند چری، مشتریان می توانند با پیش پرداخت 25 درصد برای خودرو آریزو 5 توربو و پیش پرداخت 30 درصد برای خودرو آریزو 6 ثبت نام نمایند. مشتریان میبایست همزان با صدور دعوتنامه (پس از 60 روز کاری) نسبت به واریز پیش پرداخت دوم که حداقل 15 درصد می باشد نیز اقدام نموده و باقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

شرایط پیش فروش چری اسفند 98
پیش فروش محصولات چری اسفند 1398

در این طرح های فروش، سود مشارکت 13 درصد و سود انصراف 12 درصد می باشد.

همچنین برای اطلاع از کلیه شرایط فروش جاری شرکت مدیران خودرو (به صورت نق، اقساط و فروش ویژه کارکنان سازمان ها) می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *