اخبار خودرواخبار سایپاسایپا

زمان عرضه شاهین سایپا مشخص شد

شرکت سایپا  اعلام کرد 100 هزارمین محصول سایپا در سال 1399 تولید شده است و محصولات جدید این شرکت نیز عرضه خواهند شد.
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروشدر نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: صد هزارمین محصول گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۹ دیروز دوشنبه دوم تیرماه تولید شد. مجید باقری افزود: به پشتوانه تداوم تولید در گروه خودروسازی سایپا، تحویل خودرو به مشتریان در بهار سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش داشته است.

باقری اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا در حالی موفق به تولید یک صد هزار خودرو در سه ماه گذشته شده است که علاوه بر محدودیت های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شدید بین‌المللی، شیوع ویروس کرونا نیز اجرای پروتکل‌های بهداشتی و برخی محدودیت های کاری را الزام آور کرده بود.

وی با بیان اینکه سایپا تغییر و تحول در سبد محصولات خود را در قالب یک جراحی بزرگ در سال سخت تحریم و کرونا در دستور کار قرار داده است، افزود: آخرین مدل سواری از خانواده پراید تا پایان تیرماه از خطوط تولید سایپا خارج خواهد شد و مراسم خداحافظی با پراید را در ماه جاری برگزار خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: محصولات تیبا، ساینا و کوییک بیشترین سهم از تولیدات سایپا در سال جاری را به خود اختصاص خواهند داد و در کنار این‌ها، شاهین به عنوان یک محصول جدید از نیمه دوم سال تحویل مشتریان و وارد بازار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *