کرمان موتورمقالات کرمان موتور

باشگاه مشتریان کرمان موتور یک ساله شد

باشگاه مشتریان کرمان موتور در حالی یک سالگی خود را به پایان می‌برد که با افزایش تنوع و توسعه خدمات به اعضای این باشگاه سعی در ارتقای روزافزون رضایت مشتریان دارد.
این باشگاه با ارائه خدماتی همچون تخفیف‌های ویژه در خرید خودرو، اولویت در ثبت نام و تسریع در تحویل خودرو در راستای اهداف رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان شرکت کرمان موتور فعالیت می‌کند؛ اهدای دسته گل به مشتریانی که سالروز تولدشان 11 تیر ماه و همزمان با روز افتتاح باشگاه بوده در همین راستا صورت گرفته است.
خریداران محصولات کرمان موتور با عضویت در باشگاه مشتریان این مجموعه و کسب امتیاز می‌توانند از خدمات متنوع باشگاه با توجه به دسته‌بندی اعضا (الماس، طلایی، نقره‌ای، برنز پلاس و برنز ) بهره‌مند شوند.
کرمان موتور نوآوری، توسعه فناوری، بهبود و تقویت تولید داخلی را جزو رسالت خویش دانسته و فعالیت‌های خود را در جهت کارآفرینی و با پایبندی به حفظ محیط زیستی سالم، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.
عضویت در باشگاه مشتریان برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت باشگاه مشتریان کرمان موتور مراجعه کنند.

یک دیدگاه

  1. اگر فروش قسطی باشد و تیهیلات داشته باشد.اگر بتواند خودروهای ایرانخودرو و سایپا را بعد از قیمت کارشناسی خریداری کرده و بعنوان پیش پرداخت خرید قبول کند ( ممکن است خنده دار باشد ولی کمی فکر کنید که سرمایه یک کارمند یک سمند مدل 95 و حقوق ماهانه که اگثرا پس انداز دارند ..) حتما خودروهای کرمان خودرو شماره یک تصمیم مثلا من خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *